وبلاگ تخصصی برنامه نویسی و سئو

به وبلاگ تخصصی برنامه نویسی و سئو خوش آمدید

رافت: برنده بازی پرسپولیس با الهلال فینالیست می‌شود

یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برنده دیدار این تیم مقابل الجیرال در عربستان به فینال لیگ قهرمانان آسیا می رسد. رافت در گفت وگو با مجله آنلاین در مورد دیدار تیم های پرسپولیس و الهلال عربستان اظهار داشت: در چند روز گذشته شاهد بازی تیم ملی بودیم و سه بازیکن پرسپولیس به اردوی …

رافت: برنده بازی پرسپولیس با الهلال فینالیست می‌شود https://online-mag.ir/2021/10/رافت-برنده-بازی-پرسپولیس-با-الهلال-فین/ مجله آنلاین Thu, 14 Oct 2021 23:38:19 0000 مجله نشاط https://online-mag.ir/2021/10/رافت-برنده-بازی-پرسپولیس-با-الهلال-فین/ یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برنده دیدار این تیم مقابل الجیرال در عربستان به فینال لیگ قهرمانان آسیا می رسد. رافت در گفت وگو با مجله آنلاین در مورد دیدار تیم های پرسپولیس و الهلال عربستان اظهار داشت: در چند روز گذشته شاهد بازی تیم ملی بودیم و سه بازیکن پرسپولیس به اردوی …

یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برنده دیدار این تیم مقابل الجیرال در عربستان به فینال لیگ قهرمانان آسیا می رسد.

رافت در گفت وگو با مجله آنلاین در مورد دیدار تیم های پرسپولیس و الهلال عربستان اظهار داشت: در چند روز گذشته شاهد بازی تیم ملی بودیم و سه بازیکن پرسپولیس به اردوی تیم ملی ملحق شدند. از بین این سه بازیکن ، تنها وحید امیری بازی می کرد و در یک مسابقه بازی می کرد ، اما مهدی ترابی و میلاد سالک بازی نمی کردند. از طرفی کل تیم پرسپولیس به دلیل لیگ ایران در یک مسابقه نیست. بازی هنوز شروع نشده است. با این حال ، تیم سه بازی پیش فصل انجام داد و حداقل اندکی تناسب اندام داشت.

وی افزود: بازی با الهلال عربستان بسیار سخت است. بازی Algiral مقابل تماشاگران این تیم در عربستان بسیار سخت است. با این حال پرسپولیس تیمی باتجربه است و می توانید با انجام بازی های هوشمندانه با این حریف قدرتمند پیروز شوید. پرسپولیس در حال حاضر تنها تیم ملی ایران در آسیا است و امیدوار است حمایت های لازم برای موفقیت این تیم را انجام دهد.

یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس در قسمت دیگری از صحبت های خود گفت: دیدار نهایی با سپاهان تاثیر زیادی در آماده سازی تیم ما داشت. متأسفانه لیگ برگزار نشد و ما باید تیم را برای بازی تدارکاتی آماده می کردیم ، بنابراین چاره ای نداشتیم. فکر می کنم دیدار نهایی مقابل سپاهان نقش مهمی در آماده سازی تیم داشته باشد و معیار خوبی برای بازیکنان خواهد بود. الهلال از ستاره های خارجی زیادی بهره برده است در حالی که بازیکنان زیادی در این تیم به تیم ملی عربستان سعودی تعلق دارند. البته باید اعتراف کنیم که هم پرسپولیس و هم الهلال قدرت فوتبال آسیا هستند. بنابراین فکر می کنم شنبه شب بازی جالبی را خواهید دید. روز شنبه کادر فنی پرسپولیس مقدمات کار را فراهم می کند و امیدوار است این تیم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد و از این مرحله صعود کند.

رفعت در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر برای یک تیم معمولی بازی می کنید ، کار شما سخت است. پرسپولیس تیم قدرتمندی است ، بنابراین شاید بتوان گفت بازی پرسپولیس مقابل الجیرال ساده است اما از نظر بازی ، پرسپولیس واقعا کار سختی را انجام می دهد. الهلال یکی از بزرگترین قدرت های آسیا است و بازی مقابل این تیم قطعا کار آسانی برای پرسپولیس نیست. برنده این بازی فینالیست مسابقات در این دوره خواهد بود.

انتهای پیام

[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 24 مهر 1400 ] [ 0:13 ] [ مرسانا ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]