شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

وبلاگ تخصصی برنامه نویسی و سئو

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

بررسی ربات ترافیک معجزه واقعی واقعی!

با فرض اینکه شما به دنبال یک بررسی صادقانه در مورد ربات ترافیک معجزه هستید… اجازه دهید من شخصاً با بیان این موضوع به شما شروع کنم که قصد ندارم یک دسته از بررسی های مزخرف و پر از هیاهو را به شما ارائه کنم که کاملاً صادقانه نباشد. واقعیت واقعی این است: تقریباً همه …

بررسی ربات ترافیک معجزه واقعی واقعی! https://hillbilly.ir/بررسی-ربات-ترافیک-معجزه-واقعی-واقعی/ https://hillbilly.ir/بررسی-ربات-ترافیک-معجزه-واقعی-واقعی/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Wed, 26 Jan 2022 12:45:24 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21758 با فرض اینکه شما به دنبال یک بررسی صادقانه در مورد ربات ترافیک معجزه هستید… اجازه دهید من شخصاً با بیان این موضوع به شما شروع کنم که قصد ندارم یک دسته از بررسی های مزخرف و پر از هیاهو را به شما ارائه کنم که کاملاً صادقانه نباشد. واقعیت واقعی این است: تقریباً همه …

با فرض اینکه شما به دنبال یک بررسی صادقانه در مورد ربات ترافیک معجزه هستید… اجازه دهید من شخصاً با بیان این موضوع به شما شروع کنم که قصد ندارم یک دسته از بررسی های مزخرف و پر از هیاهو را به شما ارائه کنم که کاملاً صادقانه نباشد.

واقعیت واقعی این است: تقریباً همه محصولات خود را مستقیماً در گلوی شما جمع می کنند فقط سعی می کنند چیزی را به شما بفروشند و یافتن یک نقد صادقانه در هر جایی واقعاً دشوار است. با این حال، بیایید هر دوی ما در زمان صرفه جویی کنیم و اجازه دهید من از BS عبور کنم و خوب، بد و زشت را به شما بدهم. اینجا میرویم…

دقیقاً این ربات ترافیک معجزه آسا دقیقاً چیست؟

ممکن است نام پل پونا را شنیده باشید. او مغز برنامه های نرم افزاری به نام های DiscMojo.com و AuctionAcrobat.com بود. واضح است که او مغز پشت ربات Miracle Traffic است… آنها از بهترین فروشندگان بودند اما واقعیت این است که معمولاً به این معنی است که بازاریابان وابسته زیادی وجود داشتند که به ترویج آن کمک کردند.

من تحت هیچ شرایطی یک محصول جدید خریداری نمی کنم تا زمانی که برای اولین بار به تاریخچه آن شخص نگاه کنم …

در مورد DiscMojo آنقدر که مردم می گفتند عالی بود؟ خیلی خوب بود، اما واقعاً به همان اندازه که تبلیغات تبلیغاتی نشان می‌داد بدون دردسر نبود، به تلاشی نیاز داشت تا همه چیز برای شما کار کند. واقعیت این است که باید به او اعتبار بدهم، او پاسخ‌دهی خودکار را کمی ساده‌تر کرد و همچنین توانایی ساخت فرم‌های انتخابی با کیفیت بالا را نیز کمتر دشوار کرد. انجام آن ساده بود، به همان اندازه که تبلیغات تبلیغاتی آن را نشان می داد آسان نبود.

بیایید به معجزه ترافیک ربات برگردیم

مهم ترین نکته، به اندازه کافی در مورد تبلیغات بیش از حد پخته شده است. من واقعاً آن را مستقیماً به شما می‌دهم، حقیقت کامل و چیزی جز حقیقت، سپس این به شما بستگی دارد که تصمیم درستی بگیرید.

دقیقا چه چیزی بدست می آورید؟

شما تقریباً دو چیز دریافت می کنید. شما تمام میانبرها را کشف می کنید و برنامه نرم افزاری را دریافت می کنید تا شما را به آنجا برساند. اینها همه چیزهای قانونی عالی کلاه سفید است. شما می خواهید دریافت کنید

* ارسال ویدئو

* ارسال نشانک گذاری اجتماعی

* ارسال مقاله

* اتوماسیون SEO

* حل CAPCHA

جوانب مثبت و منفی

اگر یک تازه کار شما هرگز یک سنت آنلاین نکرده است، این برنامه برای شما مناسب نیست. در واقع، این روی سر شما خواهد بود که گم خواهید شد، منتظر بمانید و در آینده بازگردید

اگر در حال حاضر پول در می آورید و می خواهید شما را به یک سطح کاملاً جدید از موفقیت شروع کنید، این کار شما را به آنجا خواهد رساند.

به تبلیغات تبلیغاتی اعتماد نکنید، شما نمی توانید یک شبه پول زیادی به دست آورید. هرکسی که این پیشنهاد را ارائه می دهد، فقط یک سری تبلیغات به شما می دهد. شما می توانید چهار رقمی در ماه بسازید که کار مهمی نیست.

چند نکته واقعا جالب در مورد این محصول

* یاد بگیرید که چگونه روابط عمومی برتر را بدست آورید

* درباره بک لینک ها بیاموزید

* 1-روی اتوماسیون سئو کلیک کنید

* حفاظت از هرزنامه

* زمانبندی ارسال

اجازه دهید شخصاً به شما بگویم که ارسال کننده مقاله بالاترین خط است، بهترین است.

چند کلمه آخر…

پس از بررسی این موضوع، اکنون آماده هستم تا توصیه های خود را به شما ارائه دهم.

اگر آماده هستید که برای به دست آوردن ثروت آنلاین کمی تلاش کنید و با این سیستم کار کنید، همین امروز آن را بخرید. ارزش خرید شما را دارد، شکی نیست.

از طرف دیگر، اگر قصد دارید پول خوبی برای آن بپردازید و فرض کنید که بدون تلاش شما موفقیت را به همراه خواهد داشت، پس پول خود را به جیب خود برگردانید.

اکنون به وبلاگ نقد من بروید و دریافت کنید:

یک ماه دسترسی رایگان به عضویت حق بیمه Miracle Bot

https://hillbilly.ir/بررسی-ربات-ترافیک-معجزه-واقعی-واقعی/feed/ 0

سایت خود را برای موتورهای جستجو مناسب کنید

“تجزیه و تحلیل وب سایت” – پیچیده به نظر می رسد، اینطور نیست؟ حتی اگر این یک فرآیند مداوم و گاهی عمیق است، لازم نیست برای ایجاد تفاوت بزرگ در رتبه بندی سایت خود در موتورهای جستجو، متخصص باشید. در اینجا نکاتی وجود دارد که باعث می شود سایت خود را برای موتور جستجوی کاربر …

سایت خود را برای موتورهای جستجو مناسب کنید https://hillbilly.ir/سایت-خود-را-برای-موتورهای-جستجو-مناسب-ک/ https://hillbilly.ir/سایت-خود-را-برای-موتورهای-جستجو-مناسب-ک/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Wed, 26 Jan 2022 04:43:50 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21736 “تجزیه و تحلیل وب سایت” – پیچیده به نظر می رسد، اینطور نیست؟ حتی اگر این یک فرآیند مداوم و گاهی عمیق است، لازم نیست برای ایجاد تفاوت بزرگ در رتبه بندی سایت خود در موتورهای جستجو، متخصص باشید. در اینجا نکاتی وجود دارد که باعث می شود سایت خود را برای موتور جستجوی کاربر …

“تجزیه و تحلیل وب سایت” – پیچیده به نظر می رسد، اینطور نیست؟ حتی اگر این یک فرآیند مداوم و گاهی عمیق است، لازم نیست برای ایجاد تفاوت بزرگ در رتبه بندی سایت خود در موتورهای جستجو، متخصص باشید. در اینجا نکاتی وجود دارد که باعث می شود سایت خود را برای موتور جستجوی کاربر پسند کنید.

اولین چیزی که باید بدانید این است که آیا سایت شما ایندکس شده است یا خیر. آیا در موتور جستجو یا دایرکتوری است؟

مهم ترین مکان برای بررسی گوگل است. به سادگی به http://www.google.com و دامنه خود را در کادر جستجو تایپ کنید. اگر گوگل از آن مطلع باشد، صفحه اصلی سایت شما را برمی گرداند. مطمئن شوید که همه صفحات شما ایندکس شده اند و نه فقط صفحه اصلی.

اگر چیزی برای نتایج جستجو برگردانده نشد – نترسید! املا و تایپ را دوباره چک کنید تا مطمئن شوید که نام دامنه خود را به درستی وارد کرده اید. اگر هنوز هیچ نتیجه ای وجود ندارد، Goggle از وب سایت شما اطلاعی ندارد.

این فرآیند را برای هر موتور جستجوی دیگری که می خواهید مطمئن شوید سایت شما ایندکس شده است، تکرار کنید. سه سیستم جستجوی کلیدی دیگر که باید بررسی شوند عبارتند از: پروژه Open Directory، Yahoo و MSN.

در مرحله بعد، باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید برای ثبت سایت خود در فهرست یاهو هزینه ای بپردازید یا خیر. این یک انتخاب شخصی است. خودتان تحقیق کنید و تصمیم خود را بگیرید. تنها راه ورود به فهرست یاهو پرداخت هزینه است.

پروژه Open Directory رایگان است اما معمولاً برای ثبت نام نیاز به پشتکار و صبر دارد. قابل اعتماد و متخصص http://www.dmoz.org و دستورالعمل ها را دنبال کنید. شش تا هشت هفته صبر کنید و اگر سایت شما ظاهر نشد، دوباره امتحان کنید.

معمولاً سه دلیل وجود دارد که سایت شما توسط موتورهای جستجو ایندکس نمی شود. اول اینکه ممکن است آنها هنوز سایت شما را پیدا نکرده باشند. دوم، سایت شما ممکن است تقریباً برای “ربات ها” (معروف به ربات های موتور جستجو) نامرئی باشد. سوم، آنها ممکن است بتوانند سایت شما را پیدا کنند، اما وقتی به آنجا می رسند، نمی توانند آن را بخوانند.

اگر فکر می کنید سایت شما نامرئی است، سوالاتی که باید به آنها پاسخ دهید عبارتند از: 1) آیا کلمات کلیدی من مرتبط هستند؟ 2) آیا سایت در صورت درخواست مرورگر “در حال حرکت” ایجاد می شود؟ (برخی به این سایت پویا می گویند). 3) آیا از فریم استفاده می کنم؟ این یک نه نه است! 4) آیا برچسب های عنوان و توضیحات من با محتوا همسو هستند؟ 5) آیا سایت من با استفاده از جاوا اسکریپت ایجاد شده است؟ (موتورهای جستجو جاوا اسکریپت را نادیده می گیرند) 6) آیا سایت من واقعاً محتوای مرتبطی دارد، به خصوص در صفحه اول؟

اگر این کار زیاد و کمی پیچیده به نظر می رسد غرق نشوید، واقعاً اینطور نیست. اما مکان خوبی برای شروع است. در مقالات آینده هر یک از این حوزه ها را به طور خاص توضیح خواهم داد. در حال حاضر شما تکالیف کافی برای شروع دارید. با ثبت نام در Open Directory Project و Yahoo Directory (اگر می خواهید پرداخت کنید) بروید ببینید آیا سایت شما ایندکس شده است یا خیر.

دیگر موتورهای اصلی مانند گوگل ممکن است چندان آسان نباشند. درخواست از موتورهای جستجو برای آمدن به سایت شما احتمالاً کارساز نخواهد بود و مشکل پرداخت این است که شما پرداخت می کنید. در آینده نیز به این موضوعات خواهم پرداخت.

به یاد داشته باشید، بازاریابی ارگانیک به زمان و کمی تلاش بیشتر نیاز دارد، اما سایت شما به طور طبیعی ارتباط خود را به دست می آورد و کیف پول شما در جیب شما می ماند.

حق چاپ 2005 گلن اسنتون

https://hillbilly.ir/سایت-خود-را-برای-موتورهای-جستجو-مناسب-ک/feed/ 0

ساعت جدید سامسونگ 2021 + مقایسه و نظرات کاربران

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

با توجه به اینکه به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۱ ساعت‌های هوشمند سامسونگ تغییرات بنیادی را پشت سر خواهند گذاشت، احتمالا سال بسیار جالبی برای طرفداران این ساعت‌ها خواهد بود. اگر پیگیر خبرهای مربوط به این ساعت‌ها بوده باشید، احتمالا می‌دانید که سامسونگ به احتمال زیاد برای حداقل یکی از ساعت‌های هوشمند خود قصد دارد …

منبع: مجله بی نه
ساعت جدید سامسونگ 2021 + مقایسه و نظرات کاربران

ساعت جدید سامسونگ 2021 مقایسه و نظرات کاربران https://bneh.ir/3362/ساعت-جدید-سامسونگ-2021-مقایسه-و-نظرات-کارب/ مجله خبری ای bneh.ir Fri, 12 Aug 2022 14:24:48 0000 رایانه https://bneh.ir/?p=3362

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

با توجه به اینکه به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۱ ساعت‌های هوشمند سامسونگ تغییرات بنیادی را پشت سر خواهند گذاشت، احتمالا سال بسیار جالبی برای طرفداران این ساعت‌ها خواهد بود. اگر پیگیر خبرهای مربوط به این ساعت‌ها بوده باشید، احتمالا می‌دانید که سامسونگ به احتمال زیاد برای حداقل یکی از ساعت‌های هوشمند خود قصد دارد …

منبع: مجله بی نه
ساعت جدید سامسونگ 2021 مقایسه و نظرات کاربران

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

رسانه های اجتماعی برای کسب و کار: چرا بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک محلی؟

تعجب می کنید که چرا رسانه های اجتماعی برای تجارت در حال حاضر اخبار داغ در رسانه ها هستند؟ در اینجا یک دیدگاه متعادل از شبکه های اجتماعی و بازاریابی رسانه های اجتماعی وجود دارد. خوشبختانه، اینکه آیا شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌وکار شما مفید خواهد بود یا خیر، با تصمیمی شروع می‌شود که بسیاری از …

رسانه های اجتماعی برای کسب و کار: چرا بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک محلی؟ https://hillbilly.ir/رسانه-های-اجتماعی-برای-کسب-و-کار-چرا-با/ مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 03 Feb 2022 05:37:25 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=22396 تعجب می کنید که چرا رسانه های اجتماعی برای تجارت در حال حاضر اخبار داغ در رسانه ها هستند؟ در اینجا یک دیدگاه متعادل از شبکه های اجتماعی و بازاریابی رسانه های اجتماعی وجود دارد. خوشبختانه، اینکه آیا شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌وکار شما مفید خواهد بود یا خیر، با تصمیمی شروع می‌شود که بسیاری از …

تعجب می کنید که چرا رسانه های اجتماعی برای تجارت در حال حاضر اخبار داغ در رسانه ها هستند؟ در اینجا یک دیدگاه متعادل از شبکه های اجتماعی و بازاریابی رسانه های اجتماعی وجود دارد.

خوشبختانه، اینکه آیا شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌وکار شما مفید خواهد بود یا خیر، با تصمیمی شروع می‌شود که بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک در چند سال گذشته گرفته‌اند. اطلاعات زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که بازاریابی رسانه های اجتماعی چگونه می تواند برای تجارت شما کار کند و آیا ارزش آن را دارد یا خیر.

چه کسی از رسانه های اجتماعی استفاده می کند؟ آیا از قبل راه اندازی کرده اید؟

آیا از استراتژی‌ها و ابزارهای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای ایجاد کسب‌وکار محلی، بازاریابی محصولات، برنامه‌ها و خدمات خود و خدمت به مشتریان خود استفاده می‌کنید؟ رقبای شما هستند.

آنها مطمئن می شوند که به مشتریان خود (و مشتریان بالقوه) به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته با موارد زیر خدمات ارائه می کنند:

  • جزئیات موقعیت مکانی، نقشه ها، پیوندها به وب سایت ها و جزئیات خدمات یا محصول در Google.
  • نظرات و توصیه های مشتریان در Yelp.
  • اطلاعیه های رویداد، مسابقات و کوپن ها در فیس بوک.
  • اطلاعات ارزشمند و آموزش در وب سایت آنها.

روزهای سخت اقتصادی برای مشاغل کوچک و محلی

این دوران سخت اقتصادی برای مشاغل کوچک محلی است. اگر صاحب کسب‌وکار کوچکی هستید، ممکن است از خود بپرسید که برای یافتن مشتریان جدید، بازگرداندن مشتریان و بازگرداندن آنها و همچنان سود باقی‌مانده برای کیف پول در جیب خود چه کاری باید انجام دهید. آیا برای تبلیغات صفحات زرد، تبلیغات روزنامه ها و انجام تخفیف ها یا رویدادهای فروش بیشتر از همیشه پول خرج می کنید؟

بیش از نیمی از اقتصاد ایالات متحده توسط مشاغل کوچک و محلی تغذیه می شود. کسب و کار شما یکی از بسیاری از مواردی است که برای تبلیغات پول خرج می کند – یا به سادگی با بازاریابی دهان به دهان، کمی ترافیک و مشتری های گاه به گاه که به دلیل دیدن تبلیغ شما در تبلیغات “مدرس قدیمی” به سراغ شما می آیند، زنده می مانند؟

“بازاریابی مدرسه قدیمی” در مقابل. استراتژی های رسانه های جدید

اما در حالی که منتظر تبلیغات مدرسه قدیمی خود هستید تا مشتریان بیشتری را جذب کند، صدها هزار مشتری بالقوه به جستجوی بیشتر اطلاعات خود به صورت آنلاین روی آورده اند. انگشتانشان دیگر راه رفتن در صفحات زرد را انجام نمی دهند.

بیشتر و بیشتر، مشتریان بالقوه شما محصولات و خدمات را تنها پس از اطمینان از توصیه های دیگران خریداری می کنند، چیزی که شبکه های اجتماعی آنلاین و توصیه های ارائه شده به صورت آنلاین به خریدار باهوش ارائه می دهند.

کسب و کارهای محلی کوچک استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی را اتخاذ می کنند

بر اساس گزارشی که این هفته از سوی شاخص موفقیت کسب و کار کوچک (SBSI)، مشاغل کوچک در حال افزایش استفاده خود از رسانه های اجتماعی هستند. در طول سال گذشته، نرخ پذیرش از 12 به 24 درصد رسیده است که استفاده را دو برابر می کند.

این گزارش توسط حمایت مالی انجام شد راه حل های شبکه و مرکز تعالی خدمات در دانشکده بازرگانی اسمیت دانشگاه مریلند. این نشان داد که کسب‌وکارهای کوچک در نتیجه رکود اقتصادی به رسانه‌های اجتماعی روی آورده‌اند و از شبکه‌های اجتماعی برای شناسایی و جذب مشتریان جدید، ایجاد آگاهی از برند و حفظ تعامل با مشتریان استفاده می‌کنند.

بنابراین، حالا که تا این حد پیش رفتیم، بعدی چیست؟ همانطور که ابی جانسون توضیح می‌دهد، تا این لحظه رسانه‌های اجتماعی بیشتر جنبه سرگرمی داشتند تا تجارت. اکنون که موضوع جدید تا حدودی حل شده است، کریس بروگان، رئیس جمهور آزمایشگاه های بازاریابی جدید، معتقد است زمان آن فرا رسیده است که رسانه های اجتماعی جدی تر گرفته شوند.

چرا در رسانه های اجتماعی شرکت کنیم؟ مزایا چیست؟

راه های زیادی وجود دارد که کسب و کار کوچک شما می تواند از مشارکت در یک یا چند سایت شبکه اجتماعی بهره مند شود. به عنوان یک صاحب کسب و کار می توانید:

  • افزایش آگاهی
  • نوردهی را به حداکثر برسانید
  • افزایش اعتبار
  • ایجاد وفاداری در جامعه و برند
  • سود را چند برابر کنید
  • درباره مشتریان خود بیشتر بدانید

معایب چیست؟

مهم نیست که در حال حاضر چگونه تبلیغاتی می شود، شبکه های اجتماعی یک ابزار بازاریابی یا کسب و کار کامل نیست. اشکالات قابل توجهی وجود دارد، از جمله:

می تواند فوق العاده وقت گیر باشد.

ممکن است هر روز زمان زیادی برای شرکت در سایت های شبکه های اجتماعی صرف شود. رمز موفقیت اغلب میزان تعامل شما با سایر اعضای شبکه است. صاحبان مشاغل کوچک معمولاً هر روز ساعاتی برای شرکت در سایت های شبکه های اجتماعی ندارند. پست کردن و نظر دادن در مورد پست های دیگران می تواند زمان ارزشمندی را از یک روز کاری بگیرد.

تولید نتایج می تواند کند باشد.

بسته به اهداف شما، مسیر شبکه های اجتماعی ممکن است زمان، تلاش و صبر زیادی را ببرد. ایجاد یک شبکه آنلاین زمان می برد. و اگر وقتتان کم است، زمان کمی که در اختیار دارید ممکن است به معنای اتخاذ رویکرد لاک پشت برای ایجاد طرفداران و تقویت کسب و کارتان باشد.

این فقط یک تاکتیک بازاریابی دیگر برای یادگیری و تسلط است.

هر تاکتیک بازاریابی که به برنامه بازاریابی خود اضافه می کنید روش دیگری است که باید یاد بگیرید و تمرین کنید. این یادگیری به زمان، انرژی و گاهی اوقات مقداری پول نیاز دارد. فرآیند یادگیری می تواند بسیار طاقت فرسا باشد، به خصوص اگر زمان، انرژی و پول کمی دارید.

گزینه های بسیاری وجود دارد.

با وجود صدها سایت شبکه اجتماعی که انواع مختلف شرکت‌کنندگان را جذب می‌کنند، می‌خواهید روی شبکه‌هایی تمرکز کنید که تلاش‌های شما با تماس با مخاطبان هدف شما برای محصولات یا خدمات شما نتیجه خواهد داد.

یه خبر خوب هست

با برنامه ریزی و رویکرد صحیح می توان بر بسیاری از این ایرادات غلبه کرد و یا از بین برد.

بیرون با قدیمی – در با جدید

شما زمان، پول خود را روی صاحب کسب و کار یا متخصص در زمینه کاری خود متمرکز کرده اید. آمار شکست کسب‌وکارهای کوچک نشان می‌دهد که ممکن است در بازاریابی خود کنترلی نداشته باشید. حتی در این اقتصاد، 60٪ از مشاغل کوچک به همان میزان برای تبلیغات، عمدتاً بازاریابی “مدرس قدیمی” (مانند رسانه های چاپی، بروشورهای تجاری و کارت) هزینه می کنند و 26٪ می خواهند بیشتر هزینه کنند. شصت و نه درصد از مشاغل می خواهند پول خود را صرف بازاریابی آنلاین کنند.

رسانه های اجتماعی به عنوان یک راه بالقوه برای بهبود ترافیک وب سایت

رسانه های اجتماعی به عنوان یک راه بالقوه برای بهبود ترافیک وب سایت

شبکه های اجتماعی موهبت نهایی وب 2.0 هستند. از همان روزهای اولیه تأسیس سایت که گروه‌های Usenet و دیگر انجمن‌های IRC مشابه وجود داشت و اینترنت عمدتاً حاوی پیوندهای متنی بود، هرگز تصور نمی‌شد که رسانه‌های اجتماعی می‌توانند منبع بالقوه ترافیک کسب‌وکارها و سازمان‌های آنلاین باشند. اکنون برای هر کسب و کاری به یک سنت …

رسانه های اجتماعی به عنوان یک راه بالقوه برای بهبود ترافیک وب سایت https://hillbilly.ir/رسانه-های-اجتماعی-به-عنوان-یک-راه-بالقو/ https://hillbilly.ir/رسانه-های-اجتماعی-به-عنوان-یک-راه-بالقو/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Mon, 03 Jan 2022 12:42:09 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=20582

رسانه های اجتماعی به عنوان یک راه بالقوه برای بهبود ترافیک وب سایت

شبکه های اجتماعی موهبت نهایی وب 2.0 هستند. از همان روزهای اولیه تأسیس سایت که گروه‌های Usenet و دیگر انجمن‌های IRC مشابه وجود داشت و اینترنت عمدتاً حاوی پیوندهای متنی بود، هرگز تصور نمی‌شد که رسانه‌های اجتماعی می‌توانند منبع بالقوه ترافیک کسب‌وکارها و سازمان‌های آنلاین باشند. اکنون برای هر کسب و کاری به یک سنت …

رسانه های اجتماعی به عنوان یک راه بالقوه برای بهبود ترافیک وب سایت

شبکه های اجتماعی موهبت نهایی وب 2.0 هستند. از همان روزهای اولیه تأسیس سایت که گروه‌های Usenet و دیگر انجمن‌های IRC مشابه وجود داشت و اینترنت عمدتاً حاوی پیوندهای متنی بود، هرگز تصور نمی‌شد که رسانه‌های اجتماعی می‌توانند منبع بالقوه ترافیک کسب‌وکارها و سازمان‌های آنلاین باشند. اکنون برای هر کسب و کاری به یک سنت تبدیل شده است که یک شبکه اجتماعی مناسب داشته باشد. وب 2.0 با وب 1.0 متفاوت است زیرا فرصت های بیشتری را برای افراد فراهم می کند تا با تبلیغاتی که ایده های خود را به اشتراک می گذارند تعامل داشته باشند.

رسانه‌های اجتماعی شخصی و حرفه‌ای اخیراً تکامل یافته‌اند، از جمله فیس‌بوک، توییتر، لینکدین و سایر وب‌سایت‌های پرطرفدار که محبوبیت ثابتی در بین کاربران وب‌سایت به دست آورده‌اند، به ویژه به دلیل توانایی آنها در بهبود ارتباطات و بستر بزرگ‌تر برای شرکت‌ها برای دسترسی به مشتریان بالقوه‌شان. در واقع اگر مفهوم شبکه های اجتماعی را بررسی کنیم به حقایق شگفت انگیزی دست خواهیم یافت. این واقعیت شگفت انگیز این اطلاعات را بسیار محبوب می کند زیرا مشتریان می توانند به راحتی نظرات خود را در مورد یک محصول و/یا خدمات خاص به اشتراک بگذارند و می توانند از نظرات دیگران مطلع شوند.

سرورهای شبکه های اجتماعی علاوه بر آشنایی، نیازهای هر شرکت را برآورده می کنند. این به آنها یک تجربه بازاریابی منحصر به فرد می دهد که در آن نه تنها می توانند محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنند بلکه می توانند درباره بازخورد کاربران نیز بیاموزند. یک سایت شبکه اجتماعی را به عنوان یک بحث آزاد در نظر بگیرید که همه می توانند به آن دسترسی داشته باشند. این سطح از آزادی را می توان زودتر در دنیای وب 1.0 تصور کرد. بیایید نگاهی به سناریویی بیندازیم که در آن برخی از محصولات و خدمات را ارائه می‌کنید. می توانید فالوورهای مستقیمی ایجاد کنید که با شما تماس بگیرند و اعلان های فوری در مورد محصولات و خدمات شما ایجاد کنند. برای سرگرم نگه داشتن طرفداران خود، می توانید سرگرمی و مذاکره زیادی را به آنها ارائه دهید تا جادوی دهانی برای شما کارساز باشد.

حتی اگر به شخص دیگری تبلیغ می‌کنید، می‌توانید فعالیت‌های خود را به صورت آنلاین در میان بگذارید و همه پیشنهادهای ارزشمندی را از سراسر مکان ارائه خواهند کرد. اگر سرویسی را مدیریت می‌کنید، می‌توانید یک دفتر خاطرات روزانه داشته باشید که هر یک از کارهایی را که هر روز انجام می‌دهید را ردیابی می‌کند و افراد و شرکت‌های دیگر نیز در این رویداد شرکت خواهند کرد. نباید فراموش کنید که شما تنها کسی نیستید که به لینک مراجعه می کنید. اگر با دیگران ارتباط برقرار کنید، دیگران نیز با شما ارتباط برقرار می کنند که ترافیک داخلی برای شما ایجاد می کند. اتصال به چنین سایت های شبکه های اجتماعی می تواند خوب باشد. می توانید بازی های سفارشی یا برنامه های کاربردی وب مفیدی را که برای بازدیدکنندگان صفحه ساخته شده اند دریافت کنید. اگر در جذب بازدیدکنندگان وب سایت خود موفق هستید، مطمئناً آنها در صفحه شما می مانند و به آن لینک می دهند.

سایت های رسانه های اجتماعی نیز در تولید ایده خوب هستند. شما می توانید روی ایجاد شهرت شرکت خود کار کنید و حتی می توانید پیوندهایی با خود و اطلاعات محصول در آنجا قرار دهید. می توانید تبلیغاتی را در برنامه های کاربردی دانلودی رایج در اینترنت قرار دهید که به تبلیغ موثر محصولات و خدمات شما کمک می کند.

استناد باقلا

https://hillbilly.ir/رسانه-های-اجتماعی-به-عنوان-یک-راه-بالقو/feed/ 0

تبلیغات اجتماعی فیس بوک – بازاریابی هوشمند یا حمله به حریم خصوصی؟

تبلیغات اجتماعی فیس بوک – بازاریابی هوشمند یا حمله به حریم خصوصی؟

3:00 بعد از ظهر 07/12/22: جانی به حمام رفت. 4:00 بعد از ظهر 07/12/22: جانی به سمت یخچال رفت و یک پانچ هاوایی برداشت. (اکنون یک تبلیغ مرموز هاوایی پانچ در صفحه اصلی همه دوستان فیس بوک جانی ظاهر می شود.) اگرچه بازاریابی هدفمند برای سال‌های متمادی رایج بوده است، بازاریابی اینترنتی به افراد این …

تبلیغات اجتماعی فیس بوک – بازاریابی هوشمند یا حمله به حریم خصوصی؟ https://hillbilly.ir/تبلیغات-اجتماعی-فیس-بوک-بازاریابی-هوش/ https://hillbilly.ir/تبلیغات-اجتماعی-فیس-بوک-بازاریابی-هوش/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Mon, 22 Nov 2021 01:42:25 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=18347

تبلیغات اجتماعی فیس بوک – بازاریابی هوشمند یا حمله به حریم خصوصی؟

3:00 بعد از ظهر 07/12/22: جانی به حمام رفت. 4:00 بعد از ظهر 07/12/22: جانی به سمت یخچال رفت و یک پانچ هاوایی برداشت. (اکنون یک تبلیغ مرموز هاوایی پانچ در صفحه اصلی همه دوستان فیس بوک جانی ظاهر می شود.) اگرچه بازاریابی هدفمند برای سال‌های متمادی رایج بوده است، بازاریابی اینترنتی به افراد این …

تبلیغات اجتماعی فیس بوک – بازاریابی هوشمند یا حمله به حریم خصوصی؟

3:00 بعد از ظهر 07/12/22: جانی به حمام رفت.

4:00 بعد از ظهر 07/12/22: جانی به سمت یخچال رفت و یک پانچ هاوایی برداشت.

(اکنون یک تبلیغ مرموز هاوایی پانچ در صفحه اصلی همه دوستان فیس بوک جانی ظاهر می شود.)

اگرچه بازاریابی هدفمند برای سال‌های متمادی رایج بوده است، بازاریابی اینترنتی به افراد این امکان را می‌دهد که چشم‌های نزدیک داشته باشند و در معرض علم واقعی قرار گیرند، و به بازاریابان اینترنتی اجازه می‌دهد تا تبلیغات متناسب با علایق، شخص و عادات خرید خود را ارائه دهند. . و سایت های شبکه های اجتماعی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

شکل جدید تبلیغات اجتماعی

فیس‌بوک، یکی از برترین سایت‌های شبکه‌های اجتماعی در اینترنت، برنامه جدید تبلیغ اجتماعی خود را اعلام کرده است که بر اساس فعالیت و عادات دوستان کاربران فیس‌بوک و همچنین جمعیت‌شناسی است. برنامه جدید با مخالفت های زیادی روبرو شده است و مخالفان ادعا می کنند که فیس بوک نوعی قانون حفظ حریم خصوصی را نقض می کند.

به عنوان مثال، هنگامی که یک مشتری فیلمی را از Blockbuster Video اجاره می‌کند، این اطلاعات به فیس‌بوک منتقل می‌شود، و سپس بولتنی ارسال می‌کند که به دوستان همه می‌گوید که کاربر فیس‌بوک چه چیزی را کرایه کرده است و آگهی ارسال می‌کند. فیس‌بوک همچنین به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا فضای تبلیغاتی را بر اساس ویژگی‌های جمعیتی خاص، مانند ارسال تبلیغات در صفحه‌های اصلی همه مردان دانشگاه، بدون ارائه فهرستی از کاربران خاص، خریداری کنند. این نوع تجارت سال هاست که وجود دارد، اما بسیاری از آنها خشمگین هستند.

قانون حریم خصوصی و تبلیغات

قانون حفظ حریم خصوصی به روش‌های دیگری برای تبلیغات اعمال می‌شود. قانون نوشته شده اجازه نمی دهد که تبلیغات بدون رضایت شخص از نام، چهره، صدا یا ظاهر یک شخص برای نمایش محصولات یا خدمات استفاده کنند. اما این برخلاف کاری است که فیس بوک هر بار که کسی فیلمی از Blockbuster اجاره می کند انجام می دهد. همه ما به سخنگوی رایگان شرکت تبدیل شده ایم. مخالفان سیستم تبلیغات اجتماعی فیس بوک می گویند که اگرچه کاربران فیس بوک به طور کلی موافقت می کنند که هنگام ثبت نام اطلاعات را به اشتراک بگذارند، اما این تبلیغ کنندگان از اطلاعات شخصی برای کسب سود استفاده می کنند که به گفته آنها قوانین حفظ حریم خصوصی بی معنی و غیرقانونی است. از آنجایی که این شرکت لیستی از کاربران ندارد، پروفایل های کاربران فیس بوک هنوز به طور عمومی در معرض خطر هستند.

سیاست حفظ حریم خصوصی فیس بوک

یکی از ترسناک ترین چیزها در مورد فیس بوک این است که می گوید “ما می توانیم از اطلاعاتی که در مورد شما از منابع دیگر جمع آوری می کنیم استفاده کنیم.” فیس‌بوک نه تنها از اطلاعات جمع‌آوری‌شده از وب‌سایت خود استفاده می‌کند، بلکه بیرون می‌رود و بیشتر جستجو می‌کند! در بخش اطلاعاتی که جمع آوری می کنیم، با بیان اینکه نه تنها از اطلاعات شخصی شما استفاده می کند، بلکه از اطلاعاتی که هنگام پیوند به سایت به دست می آید، شروع می کنیم. آنها اغلب بر مفهوم تجربه شخصی تأکید می کنند و فیس بوک همه چیز در مورد اشتراک گذاری اخبار است. در حالی که می‌توانید برخی از اطلاعات را دریافت و به اشتراک بگذارید، دکمه قرمز رنگ «مرا تنها بگذار» وجود ندارد. شما باید این کار را برای هر تبلیغ کننده انجام دهید. اساسا، ثبت نام در فیس بوک به این معنی است که شما موافقت می کنید اطلاعات را بر اساس سیاست حفظ حریم خصوصی خود با همه به اشتراک بگذارید. همچنین بیان می‌کند که شما موافقت می‌کنید که داده‌های شخصی‌تان «در ایالات متحده ذخیره و پردازش شوند»، صرف نظر از معنای آن.

توصیه من؟ سیاست حفظ حریم خصوصی فیس بوک را به دقت بخوانید و اگر احساس می کنید نمی خواهید اطلاعات شخصی شما به اشتراک گذاشته شود و همچنان می خواهید وارد شوید، اطلاعات شخصی خود را خصوصی نگه دارید و اطلاعاتی را که دوستانتان می بینند محدود کنید. و اگر با این خط‌مشی موافق نیستید و همچنان شما را می‌ترساند، ببینید آیا وب‌سایت کوچکی پیدا می‌کنید که همان کار فیس‌بوک را انجام می‌دهد اما از اطلاعات شخصی شما در این فرآیند استفاده نمی‌کند (فعلا…).

https://hillbilly.ir/تبلیغات-اجتماعی-فیس-بوک-بازاریابی-هوش/feed/ 0

5 سرویس تبلیغاتی برتر برای تبلیغ محصولات اتوماسیون صنعتی شما

5 سرویس تبلیغاتی برتر برای تبلیغ محصولات اتوماسیون صنعتی شما

در دنیای امروزی بازاریابی B2B، خدمات تبلیغاتی حداقل سود را برای بهبود تجارت شما تسهیل می کند. این خدمات ممکن است مشتریان شما را که برای کسب و کار شما مهم هستند قبل، در حین و حتی پس از خرید یک محصول یا خدمات جذب کند. آنها شما را قادر می سازند تا با دنیای …

5 سرویس تبلیغاتی برتر برای تبلیغ محصولات اتوماسیون صنعتی شما https://hillbilly.ir/5-سرویس-تبلیغاتی-برتر-برای-تبلیغ-محصولا/ https://hillbilly.ir/5-سرویس-تبلیغاتی-برتر-برای-تبلیغ-محصولا/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 25 Nov 2021 18:35:41 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=18540

5 سرویس تبلیغاتی برتر برای تبلیغ محصولات اتوماسیون صنعتی شما

در دنیای امروزی بازاریابی B2B، خدمات تبلیغاتی حداقل سود را برای بهبود تجارت شما تسهیل می کند. این خدمات ممکن است مشتریان شما را که برای کسب و کار شما مهم هستند قبل، در حین و حتی پس از خرید یک محصول یا خدمات جذب کند. آنها شما را قادر می سازند تا با دنیای …

5 سرویس تبلیغاتی برتر برای تبلیغ محصولات اتوماسیون صنعتی شما

در دنیای امروزی بازاریابی B2B، خدمات تبلیغاتی حداقل سود را برای بهبود تجارت شما تسهیل می کند. این خدمات ممکن است مشتریان شما را که برای کسب و کار شما مهم هستند قبل، در حین و حتی پس از خرید یک محصول یا خدمات جذب کند. آنها شما را قادر می سازند تا با دنیای همیشه در حال تغییر بازاریابی دیجیتال رشد کنید. با این خدمات مانند بازاریابی مستقیم ایمیلی، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، خبرنامه‌های الکترونیکی، بازاریابی ویدیویی و غیره، محصول یا خدمات خود را به مخاطبین هدفمند در سراسر وب معرفی کنید.

با پیدا کردن آنچه که مشتریان شما واقعاً می خواهند، تجارت خود را در سطح جهانی رشد دهید!

محصولات شما را می توان به خریداران، تامین کنندگان، تولیدکنندگانی که مشتاق یافتن محصولات خاص برای صنعتی که شما ارائه می دهید ارسال کرد.

در اینجا 5 سرویس تبلیغاتی برتر برای تبلیغ محصولات اتوماسیون صنعتی شما آورده شده است:

· بازاریابی مستقیم از طریق ایمیل

· تبلیغ در رسانه های اجتماعی

· بازاریابی ویدیویی

· بازاریابی محتوا

· بنرها

1) بازاریابی مستقیم از طریق ایمیل

شما می توانید با انتخاب خدمات بازاریابی پستی مستقیم به تمام گوشه های محصول / خدمات خود دسترسی پیدا کنید. ایده ها / ایمیل های شخصی می توانند به شما در جذب مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به رهبران و افزایش بهره وری شما برای کسب و کار کمک کنند.

در اینجا چیزی است که بازاریابی مستقیم ایمیل می تواند برای شما انجام دهد:

مخاطبان خاص در صنعت را هدف گرفته است

شما را در مقابل پیش بینی هایتان نگه می دارد

دید شما در هر نقطه دید شما را بهبود می بخشد

کمک به افزایش درآمد (سود)

موانع از راه دور را از بین می برد

اگر این خدمات را ثبت نام نکرده یا انتخاب نکرده اید، ممکن است نتوانید:

· دنبال تبدیل

· پیگیری فروش

· افزایش تعامل با مشتری

اگر چنین است، اگر برای یک سرویس بازاریابی مستقیم ایمیل ثبت نام نکرده اید، تمام کلیک های خود را بدون تاخیر انجام دهید.

2) تبلیغ در شبکه های اجتماعی

تبلیغ در رسانه های اجتماعی به موفقیت کسب و کار شما سرعت می بخشد و به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید. به جای تمرکز بر رشد کسب و کار خود در ابتدای چرخه فروش، بازاریابی رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهد با رویاپردازان کسب و کار، تصمیم گیرندگانی که فرصتی عالی برای تبدیل شدن به رهبران ماهر دارند، ارتباط برقرار کنید.

کانال های رسانه های اجتماعی کمک می کنند:

تکنیک های بازاریابی ایجاد کنید که مخاطبان شما را تشویق کند تا محصول/برند شما را در نظر بگیرند

برند خود را با خریداران، تامین کنندگان، تولیدکنندگان زنده نگه دارید

سرنخ ایجاد کنید و ROI را برای کسب و کار خود افزایش دهید

آگاهی از برند را افزایش دهید

ارائه پاسخ سریع به مشتریان از طریق پیام

بدون تبلیغات رسانه های اجتماعی، نمی توانید:

· از بازار ایده بگیرید

· افزایش وفاداری به برند

· اعلان های بیشتری را با نام تجاری خود دریافت کنید

اگر هنوز هم می‌خواهید کسب و کار خود را در سطح جهانی تبلیغ کنید و یک ROI واقعا خوب دریافت کنید، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای شما مناسب است!

3) بازاریابی ویدئویی

بازاریابی ویدئویی یک شکل بازاریابی سریع در حال رشد و پرتقاضا است که برای افزایش نرخ تبدیل کسب و کار شما استفاده شده است. بازاریابی ویدیویی مبتنی بر محتوا با هدایت افراد به صفحه شما به بهبود بهینه سازی موتور جستجوی وب سایت شما کمک می کند. این بهترین راه برای تأثیرگذاری بر مخاطبان و حفظ پول خود در بالاترین سطح است.

بازاریابی ویدئویی چگونه به شما کمک می کند؟

à روشی ساده و بسیار موثر برای شناسایی مخاطبان هدف و ارائه ایده های اساسی در مورد محصول یا کسب و کار شما. هنگامی که این کار انجام شود، راه حل موثری برای کسب و کار شما فراهم می کند.

à با استفاده از این پلت فرم بازاریابی، می توانید به مخاطبان جهانی دست پیدا کنید و پایگاه مشتریان خود را بهبود بخشید.

اگر این خدمات را انتخاب نکنید، ممکن است اشتباه کنید:

· ایجاد روابط با مشتریان خود در سراسر جهان

· بهبود بینایی

· ترافیک خود را بهبود بخشید

برای اینکه برند/محصول خود را در خط مقدم مشتریان بالقوه خود نگه دارید، از خدمات بازاریابی ویدیویی استفاده کنید.

4) بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا در مورد ایجاد محتوای مفید، جذاب و مفید برای خوانندگان است. برای حمایت از ذهن خواننده به طرق مختلف استفاده می شود. محتوای خوب نوشته شده باید به خوبی بازاریابی شود تا جذب مخاطبان شما شود.

“این بهترین محتوا نیست که برنده می شود، بلکه بهترین محتوای تبلیغاتی است.”

فضای داخلی باید معتبر باشد زیرا مستقیماً با تصویر شرکت صحبت می کند. بازاریابی محتوا به دستیابی به اهداف زیر کمک می کند:

بازاریابی محتوا دارایی برای ایجاد اعتبار شرکت شما در بازار است

روی مشتری تمرکز کنید

محتوای باکیفیت می تواند به افزایش مخاطب کمک کند

در نهایت حضور برند خود را در اینترنت افزایش دهید

بازاریابی محتوا مستلزم پشتکار است، بنابراین به تولید محتوای با کیفیت ادامه دهید و تبلیغ آن را فراموش نکنید، ارتقای محتوا نیز بسیار مهم است.

5) تبلیغات بنری

بنرها به ساخت داستانی از برند شما کمک می کنند که در سراسر جهان طنین انداز شود. ایده های شما را می توان با یک استراتژی تبلیغاتی خلاقانه کاملاً قابل تنظیم زنده کرد. بنرها نوآورانه، چشم نواز، طراحی جذاب و مقرون به صرفه هستند. آنها به تأثیرگذاری بر مخاطبان هدف در تصمیم گیری کمک می کنند.

با یک بنر تبلیغاتی می توانید:

مخاطب هدف خود را جذب کنید

هویت برند ایجاد کنید

بازدیدکنندگان را تشویق کنید

اگر می خواهید حضور خود را در سراسر جهان افزایش دهید، یک سرویس تبلیغاتی بنری را انتخاب کنید.

https://hillbilly.ir/5-سرویس-تبلیغاتی-برتر-برای-تبلیغ-محصولا/feed/ 0

The Place of Entrepreneurship Competence in Business Success and National Development

The Place of Entrepreneurship Competence in Business Success and National Development

The pivotal position occupied by entrepreneurship as a sustainable tool for rapid economic growth and development of a country cannot be over emphasized. This is evident in several available literatures written by scholars on the subject matter but a closer examination of these literatures show tilted emphasis and concentrations on some common areas relating to …

The Place of Entrepreneurship Competence in Business Success and National Development https://hillbilly.ir/the-place-of-entrepreneurship-competence-in-business-success-and-national-development/ https://hillbilly.ir/the-place-of-entrepreneurship-competence-in-business-success-and-national-development/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Fri, 19 Nov 2021 17:16:45 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=18231

The Place of Entrepreneurship Competence in Business Success and National Development

The pivotal position occupied by entrepreneurship as a sustainable tool for rapid economic growth and development of a country cannot be over emphasized. This is evident in several available literatures written by scholars on the subject matter but a closer examination of these literatures show tilted emphasis and concentrations on some common areas relating to …

The Place of Entrepreneurship Competence in Business Success and National Development

The pivotal position occupied by entrepreneurship as a sustainable tool for rapid economic growth and development of a country cannot be over emphasized. This is evident in several available literatures written by scholars on the subject matter but a closer examination of these literatures show tilted emphasis and concentrations on some common areas relating to entrepreneurship.

Increasing competitions, rapid and constant changes in internal and external environment of business activities, and the significant influence of Small and Medium Scale Enterprises (SMEs) on the economy generally have resulted in a growing interest in studying the role of factors stimulating successful entrepreneurship, business success and national development.

Though, entrepreneurship, have played and can play more of these positive roles, is not an easy vocation as it does not always guarantee a hundred per cent triumph. There are several critical areas of knowledge and factors that must be acquired and put in place to enable entrepreneurs achieve a measure of business success and consequently contributing to national development.

Several researches have been conducted in areas of entrepreneurship competency, entrepreneurship success and national development.

Most literatures relating to entrepreneurship and entrepreneurship success tend to unquestionably argue that most entrepreneurial fiascos are essentially due to inadequate financial resources (e.g. Adeyemo and Onikoyi, 2012). Such research outcomes have no doubt influenced government policy direction in many developed and developing countries of the world through the creation of financial agencies and provision of financial resources to business units for the sole purpose of boosting and sustaining entrepreneurial development for rapid national development.

The above, policy strategy unfortunately has led to the continuous negligence on the part of the government, scholars and business operators in these countries to considering other vital factors like entrepreneurial competency which equally contributes to successful entrepreneurship, business success and national development.

The current literatures on the subject do not provide sufficient explanations to the role general and/or specific competences play in successful entrepreneurship, business success and national development. This has thus, made the relationship between entrepreneurial competence and entrepreneurship success to be important topic within organizational literatures. The above fact is evident in several available studies done by scholars on the subject matter (e.g Crook, Todd, Combs, Woehr, and Ketchen, 2011; Mitchelmore and Rowley, 2010; Inyang and Enuoh, 2009; Laguna, Wiechetek, and Talik, 2013 e.t.c).

Many of these studies identified entrepreneurship competences like communication competence, financial competence, marketing competence, business ethics competence, social responsibility competence, decision-making competence and leadership competence as catalysts to entrepreneurship success and national development. We shall be duelling on our discussion more on these entrepreneurial competences to see how they individually contribute to successful entrepreneurship, business success and national development.

As said earlier at the beginning, entrepreneurship and entrepreneurship success play strategic roles in economic growth, economic transformation and development of the society. These roles are noticeable in the numbers of jobs created, the level of wealth generated and the rate of indigenous entrepreneurship promoted in several countries around the world.

There is no doubt that government of the world have put great efforts in promoting entrepreneurship development, business success and economic development through provision of financial resources directly or otherwise through various agencies and under different terms and conditions, this fact prompt one to ask a question of high concern.

Why are there still high rate of business failure around the world? Without much thinking, the failures are due mainly to entrepreneurial incompetency of those concerned with making the daily business decisions of these businesses. Many business failures can be said to be and are largely attributed to lack of entrepreneurial competence.

Most of the businesses failed unknowingly even before there are started because of lack of one of the required competence; project evaluation and management. This does not therefore; make it surprising while entrepreneurship competence has often been identified as the missing link for successful entrepreneurship, business failure and consequently crawling national development and in some instances stalled economy. What then is entrepreneurship competence?

Before we proceed to defining and explaining entrepreneurship competence and understand the contextual meaning in which it is employed in this writing with simplicity, it will be very imperative to first and foremost comprehend what entrepreneurship is.

Entrepreneurship may be defined as the process through which something new and valuable is created through the dedication and effort of someone who takes on financial, psychological, and social risks and seeks personal satisfaction and monetary rewards (Hisrich & Peters 1986).

European Commission, (2006) defined Entrepreneurship as a dynamic and social process where individuals, alone or in collaboration, identify opportunities for innovation and act upon these by transforming ideas into practical and targeted activities, whether in a social, cultural or economic context.

Critical assessment of the above two definitions summarized the concept of entrepreneurship by stressing creation processes and performance of targeted activities. Entrepreneurship as defined above is not necessarily limited to the roles and characters of entrepreneurship involving creativity, innovation and risk taking, and most importantly, the ability to plan, manage projects and to turn ideas into action in order to achieve set objectives for successful entrepreneurship. But, it requires tact, art and competency to achieve winning edge success.

Entrepreneurship success is a multidimensional phenomenon. It includes multiple criteria of financial characters like profit maximization, revenue maximization, dividend maximization as in the case of shareholders etc., and non-financial characters for example larger share of market, customer satisfaction, perpetual enterprise existence etc. To achieve success in any of the following sections, one must be competent in his/her chosen area of enterprise.

Entrepreneur competence can therefore be defined as the cluster of related knowledge, attitudes, and skills which an entrepreneur must acquire or possess to achieve an outstanding performance and optimize the business objective(s) amidst several constraints. Every job/role has a skill and competency requirement. Every career like entrepreneurship draws on the competence of an individual. For every entrepreneurial undertaking one needs certain competencies. Entrepreneurship competence is simply the skill which an individual needs to do an allotted entrepreneurial job successfully.

Entrepreneurship competence constitutes a cluster of related knowledge, attitudes, and skills, which an individual acquires and uses together, to produce outstanding performance in any given area of entrepreneurial responsibility. Some of these competences may be general and some peculiar to the chosen areas of enterprise. We may describe competences to mean abilities and skills, for a teacher or a performing artist, for example, it is the skill to communicate that plays a decisive role in their effectiveness besides, of course, their knowledge. For a craftsman or an artist, it is the creativity and skill in the chosen craft.

In like manner, entrepreneurial competences are critical success factors required for successful entrepreneurship, business success and of course national development. The subject thus, deserves solemn attention in entrepreneurial discourse and not to be neglected. There is no substitute for entrepreneurship competence for successful entrepreneurship, not even abundant financial resources can. There is no doubt as explained, entrepreneurial competence play important role in any successful entrepreneurial activities.

The following are some of the necessary entrepreneurial competences required for successful entrepreneurship and rapid national development. We shall be discussing below 8 of the basic essential entrepreneurial competence for successful business.

1. Time Management competence: Time is an economic good; it is an economic good worthy of effective and efficient management because of it scarce nature (Dan-Abu, 2015). Time is unique, unlike any other economic resources (input) such that it has no wing but can “fly”. Time is irreplaceable and irreversible. Time lost is lost forever and can never be recovered, and by that I it includes, time lost doing insignificant things. This is why few things are more important to an entrepreneur and for successful entrepreneurship than learning how to save and spend time wisely. One major causes of entrepreneurship failure in relation to time management is doing too many things at the same time in an inefficient manner.

To achieve more and be successful in the day to day running of an enterprise, the entrepreneur must be thoroughly equipped with time management skill. Investing and practicing effective and efficient time management skill is a profitable investment for every entrepreneur, since every efficient business act is a success in itself. It therefore means that, if every single act of entrepreneurial activity is undertaken with consistent efficient one, the enterprise as a whole must be a success.

Time management involve among others practices, commitment to work contract and taking personal pains to complete a task on schedule, this will promote confidence and loyalty on your business/organization and will thus led to winning of more contracts from clients again and again; prioritizing of task based on urgency and importance in relation to a project activities and delegating of task to subordinates.

Some common time consuming activities include slow decision making, inability to delegate, unnecessary interruptions, failed appointments, delays while traveling, poorly conducted meetings, procrastination, etc.

2. Communication competence: Communication is a two-way process characterized by sending and receiving of messages through a channel between sender and receiver. This may be verbal or non-verbal for example, telephone call and procurement proposal respectively. Good communication skill is an indispensable management tool for a successful entrepreneurship. It is through communication that procurements are made, business products/services are sold, business objectives are discussed, employees are recruited etc.

Communication competence is very important to the survival and success of every organization, this is regardless of whether the organization is a profit or non-profit making, private or public enterprise, involved in provision of services or sales of products, online or offline business etc. Communication competence is so vital to successful entrepreneurship that it goes beyond inter-personal communication; of course this too is indispensable to the success of the entrepreneur’s business.

A winning communication competence in an enterprise will help in disseminating circulars, minutes, letters and memos effectively reaching every intending individual, team or unit in an organization. It also facilitates efficiency through the saving of cost involved in sending and receiving the messages on the part of both the organization and the employees. Communication competence in enterprising organizations will facilitate large turn out and compliance when meetings are called or directives are given to be followed respectively.

Communication competence in like manner can speed up the time taken to make merchandize procurement in period of high demand; this can help the concerned firm increase profit during the period of shortages and high demand.

Developing and employing good communication skill in an organization will definitely lead to two fold success; the firm will be able to benefit from internal interactions among persons, departments and units, and externally benefit from interactions between it and the business transacting partners (outside world). We can therefore say in summary that, there is no business without communication.

3. Human Resources Management Competence: The relevance of human resources management competence to successful entrepreneurship, business success and national development cannot be over stressed. Though materials and capital are of equivalent importance to the entrepreneur, they are inanimate and unemotional; they demand no understanding of human requirements and inspirations for their effective utilization unlike human resources which need good and competent human resources management skill by the entrepreneur to successfully utilize it to optimum level in productive activities.

Human resources of some enterprise are the most difficult to obtain, the most expensive to maintain and the hardest to retain. Without the acquisition and practicing of effective and efficient human resource management skills, the capital resources earlier mentioned will not be effectively used. Generally, small and medium scale enterprises often managed by an entrepreneur do not have the luxury of human resource department that can interview, hire and evaluate employees.

Most of these decisions taking regarding the above are the responsibility of the entrepreneur and perhaps one or two other key employees. This is good why human resources management competence is important for successful entrepreneurship and national development. As the firm grows, there will be need to hire new employees; entrepreneur must follow important procedures for interviewing, hiring, evaluating and preparing job description for new employees. Instituting an effective organizational culture is best implemented when an entrepreneur is competent in human resources management.

4. Marketing Management Competence: The success of every enterprise involves selling of products/services; this is largely enabled through good marketing management, it is therefore imperative for an entrepreneur to have good marketing management skills.

Ebitu (2005:196) concord, that marketing is crucial to the survival and growth of any organization. It is through marketing that revenues used for bills settlement, assets acquisition, pursuing of business diversification and expansion objectives, settlement of dividend and tax liabilities and social responsibility projects are generated. The entrepreneur in developing good marketing strategies and marketing management competence must be conversant with and employ the four marketing mix of place, promotion, price and product.

5. Adherence to Business Ethics Competence: Every business has its ethics. Ethics deals with moral ability and obligations. It can be defined as a system of rules and principles that define right and wrong, good and bad conduct and the ordering of values in undertaking business activities in society. Business ethics is sometimes called management ethics, and it is the application of ethical principles to business relationships and activities.

Business ethics is becoming a subject of intense concern for society, which is now demanding that organizations should operate responsibly and uphold very high ethical standards to improve the quality of life of the people. Entrepreneurs, in light of the above, need to be competent in dealing with different public policies, trade union’s established standards and norms and customers’ concerns for high quality work for successful entrepreneurship.

6. Financial Management Competence: Every business enterprise requires capital with which to start and continue with its operations. Capital here means two things; money (finance) needed to start and operate the business and assets representing the resources provided by owners (equity) and creditors of the business (liabilities).

Mbat (2001:3) defines financial management as the planning, organizing, directing and controlling of the firm’s financial resources. Finance is the blood at the centre of any successful business enterprise, one of the features common to successful entrepreneurs is their ability to source for funds for their enterprise. The funds mobilized internally or externally have to be properly managed to ensure that at any point in time, there is adequate funds to cater for the day to day running of the enterprise.

Most entrepreneurial failures are due to the inability of the entrepreneurs to effectively distribute and manage funds. For example, an entrepreneur needs to acquire knowledge on financial management issues like anticipation of financial needs for the enterprise, fund raising sources, cost of raising fund from external sources, acquisition of funds, allocation of funds in order to yield optimum result through identification and maintenance of correct proportion of the firm’s finances in areas of savings, insurance and investments policy of the enterprise.

The important of financial management competence to achieving entrepreneurship and business success cannot be over stressed. We have seen many at times when financially buoyant “start-ups” crumble down to pieces after successful take off because of financial management incompetence of the management, caused by tied up funds as they watch helplessly as the business dive into ocean of failure due to lack of reserve funds to successfully execute contracts or perform business operation.

Leadership Competence: leadership can be defined as the ability to influence and motivate other person or group of persons towards achieving a shared a set objective. Leadership competence is also another important single factor determining business success or failure in our competitive, turbulent, fast moving, free global market economy.

According to Ilesanmi, (2000: 187) successful entrepreneurs are successful leaders; they have power and motivate the entrepreneurial venture. The ability to produce the necessary leadership is the key determinant of achievement in all-human activities, the quality of leadership is therefore a decisive strength or weakness of any successful entrepreneurial endeavour.

Successful entrepreneurship requires creative, unique leadership qualities and personal styles. It involve seeking opportunities, initiating projects, gathering the physical, financial and human resources needed to carry out projects, setting goals for self and others, directing and guiding others to accomplish goals. Effective leadership is therefore a powerful tool required for successful entrepreneurship, business success and national development. Good leadership competence helps an entrepreneur to turn his/her business vision into reality.

7. Social Responsibility Competence: The establishment of every business enterprise is backed up by the profit motive. It is the profit that drives entrepreneurs to starting businesses, motivate shareholders into buying shares and private capital owners into investing their capital in a company. The profit motive though leads to the production of goods and services; the entrepreneur’s business venture also has the responsibility to embark on certain projects within and outside its operating environment as part of its social obligations.

Businesses should not only be concerned about the quality of goods and services they produce to generate profit but must also pursue policies that sell their enterprises by contributing to the quality of life in their operational environment. The business operators have responsibility to protect and improve society. Their actions during production and marketing should not in any way endanger the community or society. Entrepreneur can earn more profit by displaying high degree of corporate responsiveness, which is the ability of an organization to relate its operations and policies to the environment in ways that are mutually beneficial to the organization and the society.

The entrepreneur for example needs to make contribution to community development, product safety, employment generation, ethical business practices, and contribution towards educational activities in the community of operation. An enterprise for example can award scholarships to students, create opportunity for apprenticeship training and so on. Undertaking some of these social responsibilities may endear the entrepreneur’s enterprise to its host community; enhance his image and social standing, and consequently contributing significantly to his business success.

8. Decision making Competence: Decision making is very important to the success of an entrepreneur, this skill is at the core of every successful entrepreneurial activities. Decision making is the process of selecting a line of action from available alternatives. This selection process may be very difficult especially when the available alternatives are numerous or the decisions to be made or chosen from are risky ones.

Many potential entrepreneurs have difficulties in bringing their ideas to the market and creating a new business because making a decision is one thing and making the right decision in a given circumstance is another. The actual making of effective entrepreneurial decisions has resulted in several new businesses being started throughout the world by those having this decision making skill necessary for successful entrepreneurship.

An entrepreneur makes decision on a daily basis and therefore has to acquire adequate knowledge and skills in decision making to enable him/her make the right decisions.

Most of the entrepreneurial competences have been studied in isolation and with little effort to recognizing their mutual relationships to entrepreneurship success and business success. In a study aimed at explaining entrepreneurial competences in order to rank them according to the level of their importance to successful entrepreneurship by Edgar, Dirk and Danny, (2005) shows that, entrepreneurs on one hand considered decision making the most important competence while scholars in their different writings are in support of identifying business opportunities competence as the most important when embarking on an entrepreneurial venture.

In another study aimed at explaining how general and specific managerial competencies relate to the business success of small and medium scale enterprises (SMEs) by Laguna, Wiechetek, and Talik, (2013) proved that general and specific managerial competency is significant predictor of success in running a business. They further stated that specific managerial competency demonstrated to be a mediator between general competence and Small and Medium Scale Enterprises (SMEs) success.

In a similar study conducted by Rosária de Fatima Segger Macri Russo and Roberto Sbragia, (2010) who opined that the operational responsibilities of a project manager (planning and controlling) are in stark contrast to the characteristics of an entrepreneur. In light of the above contradictory viewpoint, their research which was directed at assessing whether managers showing entrepreneurial characteristics are associated with more successful projects or not found within their study sample an empirical evidence supported their hypothesis that the possibility of a given project having a successful outcome increases with the enterprising tendency of its manager.

After critically examining the necessary entrepreneurial competences required for successful entrepreneurship, business success and rapid national development. It will be important to quickly add here that no single or sets of entrepreneurship competence are more important to the other. It is only through the combination of the competences that an entrepreneur can achieve maximum business success.

A. A. Adeyemo and M. P. Onikoyi (2012). Prospects and Challenges of Large Scale
Commercial Poultry Production. Agricultural Journal, Vol. 7 (6):388-393. Medwell Journal.

Crook, T. R., Todd, S. Y., Combs, J. G., Woehr, D. J. and Ketchen, D. J. (2011). Does human capital matter? A meta-analysis of the relationship between human capital and fi rm performance. Journal of Applied Psychology, 96:443-456.

Ebitu, E.T. (2005). Marketing function. In S. N. Udo (ed). Entrepreneurial development: principles and practice. (pp.180 – 198). Calabar: Wusen Press.

Edgar Izquierdo, Dirk Deschoolmesster, and Danny Salazar, (2005). Este Articulo Fue Presentado en el Int Ent. Surrey-Reino Unido

Cole, G.A. (1990). Management: theory and practice. London: The Gnersay.
European Commission, (2006). Entrepreneurship Education in Europe: Fostering Entrepreneurial

Hisrich, R.D. & Peters, M.P. (1986). Establishing a new business venture unit within a firm, Journal of Business Venturing, vol. 1, no. 3, 307-322.

Laguna, M., Wiechetek, M., Talik, W., (2012). The Competencies of Managers and their Business Success. Central European Business Review Vol. 1, No. 3, December 2012. Pg. 7-13

Mitchelmore, S. and Rowley, J. (2010). Entrepreneurial competencies: A literature review and development agenda. International Journal of Entrepreneurial Behaviour & Research, 16: 92-111.

Rosária de Fatima Segger Macri Russo and Roberto Sbragia, (2010). The enterprising manager and project performance. Journal of Project, Program & Portfolio Management. Vol 1 No. 1 (2010) 28-40

Ilesanmi, O.A. (2000). Entrepreneurial development. (1st Ed). Ilorin, Nigeria: Kola Success Publications.

OECD/DAC (2002). Evaluation Network. Glossry of key terms in evaluation and results based management.

Dan-Abu Michael N., (2015). Time as an Economic Good. Rational Minds Magazine

https://hillbilly.ir/the-place-of-entrepreneurship-competence-in-business-success-and-national-development/feed/ 0

3 نکته برای داستان سرایی در شبکه های اجتماعی

3 نکته برای داستان سرایی در شبکه های اجتماعی

چگونه برای کسب و کار خود روابط بهتری ایجاد کنیم تاریخ قبل از تلویزیون، اینترنت و رسانه های اجتماعی است، اما آنها بخش بزرگی از دنیای تجارت مدرن هستند. رسانه های اجتماعی بخش بزرگی از استراتژی بازاریابی شما هستند – یا باید باشند – صرف نظر از اینکه در چه شرکتی هستید. گزارش در رسانه …

3 نکته برای داستان سرایی در شبکه های اجتماعی https://hillbilly.ir/3-نکته-برای-داستان-سرایی-در-شبکه-های-اجت/ https://hillbilly.ir/3-نکته-برای-داستان-سرایی-در-شبکه-های-اجت/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Mon, 15 Nov 2021 12:44:17 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=18003

3 نکته برای داستان سرایی در شبکه های اجتماعی

چگونه برای کسب و کار خود روابط بهتری ایجاد کنیم تاریخ قبل از تلویزیون، اینترنت و رسانه های اجتماعی است، اما آنها بخش بزرگی از دنیای تجارت مدرن هستند. رسانه های اجتماعی بخش بزرگی از استراتژی بازاریابی شما هستند – یا باید باشند – صرف نظر از اینکه در چه شرکتی هستید. گزارش در رسانه …

3 نکته برای داستان سرایی در شبکه های اجتماعی

چگونه برای کسب و کار خود روابط بهتری ایجاد کنیم

تاریخ قبل از تلویزیون، اینترنت و رسانه های اجتماعی است، اما آنها بخش بزرگی از دنیای تجارت مدرن هستند. رسانه های اجتماعی بخش بزرگی از استراتژی بازاریابی شما هستند – یا باید باشند – صرف نظر از اینکه در چه شرکتی هستید.

گزارش در رسانه های اجتماعی می تواند آگاهی از برند را افزایش دهد و به شما کمک کند فالوورهای جدیدی به دست آورید. اما سروصدا زیاد است.

اگر توجه را جلب نکنید، پیام شما در دریایی از پیام های رقیب دیگر گم می شود.

هنگامی که سعی می کنیم با دنبال کنندگان، مشتریان و مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنیم و ارتباط برقرار کنیم، مهم است که به یاد داشته باشیم که با کسی صحبت نمی کنیم یا فقط محصولات یا خدماتی را ارائه نمی دهیم.

آن را به عنوان زمانی برای صحبت در مورد نام تجاری خود، شروع گفتگو در مورد اینکه چه کسی هستید و چه چیزی ارائه می دهید، در نظر بگیرید.

در اینجا 3 نکته وجود دارد که به شما کمک می کند داستان ها را در استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود بگنجانید:

نکته 1: انسان باشید

مردم ابتدا با مردم ارتباط خواهند داشت نه با برندها. آنچه در جهان اتفاق می افتد، آنچه در حال یادگیری هستید و آنچه شما را هیجان زده می کند با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید. پیام برند خود، ماموریت خود و آنچه را که برای آن ایستاده اید، تقویت کنید.

مخاطبان باهوش هستند و می توانند تشخیص دهند که چه زمانی یک برند در متن آنها قابل اعتماد نیست. اخیراً سؤالی از مخاطبان eVision پرسیدیم و بر اساس پاسخ‌هایی که دریافت کردیم، این یک راه سرگرم‌کننده و واقعی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فالوورها در حین تبلیغ کسب‌وکارمان است.

یعنی فقط آنچه را که می خواهید دنیا بداند به اشتراک بگذارید! هنگامی که چیزی را بیرون گذاشتید، همه آن را می بینند – و تصویر می کنند و به اشتراک می گذارند – بنابراین آنچه را که فکر می کنید خوب و مناسب است انجام دهید.

نکته 2: یک مقدار ایجاد کنید

خلقت شما باید هدفی داشته باشد که نیازی به رهبری یا فروش نداشته باشد. به راه‌هایی برای اطلاع‌رسانی، سرگرم کردن یا برانگیختن مخاطب خود فکر کنید.

در پلتفرم هایی مانند فیس بوک، لینکدین، توییتر و اینستاگرام، محتوای منحصر به فرد و جالبی مانند پست های وبلاگ، مقالات، اینفوگرافیک ها، ویدیوها یا کتاب های الکترونیکی را به مردم ارائه دهید.

ارسال منابع یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه و دنبال کنندگان است. دعوت از جامعه شما برای اینکه بخشی از برند شما باشد، راهی عالی برای جلب مشارکت آنها با منابع شماست.

به عنوان مثال، اگر یک حساب کاربری دارید که تلاش می‌کند حضور و تعامل اینترنتی خود را افزایش دهد، می‌توانید از فالوورهای خود بخواهید که بزرگترین دلایلی را که برای استخدام شخص دیگری برای انجام مالیات‌های خود دارند به اشتراک بگذارند.

از آنها بخواهید که پاسخ های خود را با کمک # مالیاتی یا #آرامش بدون مالیات یا چیز دیگری هوشمندانه و کوتاه هشتگ کنند.

اگر طرفداران زیادی ندارید، باید با به اشتراک گذاری محتوای مرتبط با صنعت خود، ارتباط با مردم و یافتن کاربران مرتبط، فالوورهای بیشتری به دست آورید.

در اینجا نمونه ای از برندی است که این کار را به خوبی انجام داده است: Lululemon در کمپین #justmymat خود. این کار با یک زن در حال انجام یوگا در پلتفرم های مختلف در یک ویدیوی مارک اینستاگرام آغاز شد. در نتیجه، هزاران فالوور با استفاده از هشتگ کمپین، عکس‌ها و ویدیوهای خود را در حال انجام یوگا در سراسر جهان آپلود کردند.

نکته 3: نشان دهید، نگو

گفتن داستان برندتان لزوماً به معنای نوشتن یک سری کپی نیست. عکس‌ها و ویدیوها می‌توانند راهی عالی برای به تصویر کشیدن اهمیت برند شما باشند. برخی از پلتفرم ها بر روی تصاویر تمرکز می کنند (مثلاً پینترست و اینستاگرام).

یا کسانی که تغییراتی برای سهولت اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی با دسترسی بیشتر به عکس ها، فیلم ها و آلبوم ها ایجاد نکرده اند.

اگر مطمئن نیستید که از کجا می توانید تصاویر را دریافت کنید، در مورد برنامه های طراحی و وب سایت ها تحقیق کنید که به شما امکان می دهد از تصاویر یا مدل ها و پس زمینه خود برای ایجاد پست های جالب برای پلتفرم های اجتماعی مختلف استفاده کنید.

راه های زیادی وجود دارد که می توانید داستانی را تعریف کنید که نشان دهنده برند شما، شرکت شما و شما باشد! شما مجبور نیستید به تنهایی با دنیای فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین و توییتر روبرو شوید.

https://hillbilly.ir/3-نکته-برای-داستان-سرایی-در-شبکه-های-اجت/feed/ 0

مشاغل و گرایش های محبوب در تبلیغات، تبلیغات و بازاریابی امروزه

مشاغل و گرایش های محبوب در تبلیغات، تبلیغات و بازاریابی امروزه

فعالیت ها و گرایش های تبلیغات، ترویج و بازاریابی در سال های اخیر دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است. به عنوان مثال، اگرچه انتشار روزنامه کاهش یافته است، یکی از روندهای اصلی امروز رسانه های الکترونیکی هستند. در نتیجه، تبلیغات چاپی به سرعت با تبلیغات دیجیتال جایگزین شد. “تبلیغات، ترفیع و بازاریابی همچنان برای سازمان …

مشاغل و گرایش های محبوب در تبلیغات، تبلیغات و بازاریابی امروزه https://hillbilly.ir/مشاغل-و-گرایش-های-محبوب-در-تبلیغات،-تبل/ https://hillbilly.ir/مشاغل-و-گرایش-های-محبوب-در-تبلیغات،-تبل/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Fri, 26 Nov 2021 18:42:34 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=18582

مشاغل و گرایش های محبوب در تبلیغات، تبلیغات و بازاریابی امروزه

فعالیت ها و گرایش های تبلیغات، ترویج و بازاریابی در سال های اخیر دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است. به عنوان مثال، اگرچه انتشار روزنامه کاهش یافته است، یکی از روندهای اصلی امروز رسانه های الکترونیکی هستند. در نتیجه، تبلیغات چاپی به سرعت با تبلیغات دیجیتال جایگزین شد. “تبلیغات، ترفیع و بازاریابی همچنان برای سازمان …

مشاغل و گرایش های محبوب در تبلیغات، تبلیغات و بازاریابی امروزه

فعالیت ها و گرایش های تبلیغات، ترویج و بازاریابی در سال های اخیر دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است. به عنوان مثال، اگرچه انتشار روزنامه کاهش یافته است، یکی از روندهای اصلی امروز رسانه های الکترونیکی هستند. در نتیجه، تبلیغات چاپی به سرعت با تبلیغات دیجیتال جایگزین شد.

“تبلیغات، ترفیع و بازاریابی همچنان برای سازمان ها ضروری خواهد بود زیرا آنها برای حفظ و گسترش سهم بازار خود برنامه ریزی می کنند.” (BLS.GOV)

چه چیزی دیگری تبلیغات محبوب، تبلیغات و گرایش ها و روندهای بازاریابی فعلی؟

در حال حاضر چه چیز دیگری در دنیای تجارت اتفاق می افتد؟ در اینجا برخی از روندها و فعالیت ها در این صنعت آورده شده است:

1) یک روند محبوب امروزه هدف قرار دادن مشتریان موجود و بالقوه با استفاده از شبکه های اجتماعی و سایر ابزارهای مشابه است. این به شرکت ها کمک می کند تا راحت تر به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند.

۲) تبلیغات فعلی باید توسط مدیر فروش مدیریت شود تا به هدف مورد نظر خود برسد. استراتژی های جدید باید بر اساس نیازهای خاص محصول یا خدماتی که به فروش می رسد، توسعه یابد.

3) عواملی مانند ویژگی‌های بازار، قیمت‌ها و روش‌های تبلیغات باید شناسایی شوند تا بتوانند به آسانی فعالیت‌های تبلیغاتی را به مخاطبان بیشتری دست یابند. همچنین خوب است که یک استراتژی برای قیمت محصولی که فروخته می شود ایجاد کنید.

4) کمپین های بازاریابی می توانند از طریق استفاده از وب سایت ها، رسانه های اجتماعی و چت زنده بین مشتریان علاقه ایجاد کنند. این فعالیت های تبلیغاتی مشتریان موجود و بالقوه را تشویق می کند تا کانال های ارتباطی با سازمان را باز کنند.

5) کانال های ارتباطی متعددی که برای مشتریان باز است می تواند به مدیران فروش کمک کند تا روند محصولات و خدمات جدید را نظارت کنند. این به تعریف نیازهای خاص مشتریان کمک می کند و تضمین می کند که استراتژی تبلیغات موثر است.

شناسایی، طراحی یا ارزیابی استراتژی های بازاریابی، بر اساس دانش اهداف ساخت و ساز، ویژگی های بازار، و قیمت و ارزش های برند (Onetoneline.org)

این سازمان اکنون به جای فروش محصولات و خدمات خود به همه، بر دستیابی به مخاطبان خود تمرکز می کند. محصولات جدید برای معرفی در بازار نیاز به توسعه دارند و فعالیت های تبلیغاتی آنها باید به گونه ای استراتژیک باشد که بتوانند از روندهای جدید مانند تبلیغات رسانه های اجتماعی به نحو موثری استفاده کنند.

با پیشبرد به خدمات پشتیبانی بازاریابی مقرون به صرفه، از تبلیغات شخصی‌سازی شده کمک بگیرید. فقط امروز با نویسندگان ارواح و دستیاران مجازی شخصی بیرون بیایید و اجازه دهید مهارت های آنها به درخشش تبلیغات شما کمک کند.

https://hillbilly.ir/مشاغل-و-گرایش-های-محبوب-در-تبلیغات،-تبل/feed/ 0

12345678910
last