وبلاگ تخصصی برنامه نویسی و سئو

به وبلاگ تخصصی برنامه نویسی و سئو خوش آمدید

اعلام ۹ محور برای مدیریت بحران کرونا در تهران

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران از سوی شهردار تهران به عنوان معاون ستاد مدیریت بحران کرونا معرفی شد. به گزارش مجله آنلاین با حکم شهردار تهران ، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران به عنوان “معاون شهردار ستاد مدیریت تاج در کرونا ، شهر تهران” منصوب شد. در حکمی که دکتر علی …

اعلام ۹ محور برای مدیریت بحران کرونا در تهران https://online-mag.ir/2021/09/اعلام-۹-محور-برای-مدیریت-بحران-کرونا-در/ Tue, 21 Sep 2021 18:25:57 0000 مجله رویداد https://online-mag.ir/2021/09/اعلام-۹-محور-برای-مدیریت-بحران-کرونا-در/ رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران از سوی شهردار تهران به عنوان معاون ستاد مدیریت بحران کرونا معرفی شد. به گزارش مجله آنلاین با حکم شهردار تهران ، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران به عنوان “معاون شهردار ستاد مدیریت تاج در کرونا ، شهر تهران” منصوب شد. در حکمی که دکتر علی …

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران از سوی شهردار تهران به عنوان معاون ستاد مدیریت بحران کرونا معرفی شد.

به گزارش مجله آنلاین با حکم شهردار تهران ، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران به عنوان “معاون شهردار ستاد مدیریت تاج در کرونا ، شهر تهران” منصوب شد.

در حکمی که دکتر علی رضا زاکانی شهردار تهران خطاب به دکتر علی نصیری ، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران ، لزوم حضور موثرتر در تهران را در شکل گیری همه جانبه آن می داند ، تأکید می شود. مدیریت یکپارچه و هماهنگ بحران کرونا تهران ، بزرگترین ظرفیت انسانی ، مالی و ظرفیتی شهر ، باید برای تشکیل ستاد مدیریت بحران کرونا شهر تهران استفاده شود.

در این حکم همچنین بر همکاری و مشارکت همه عناصر شهرداری تهران در جهت نیل به اهداف مورد نظر تأکید شده است که بر اساس آن شهردار تهران نه محور برای فعالیت ستاد تعیین کرده است.

بنابراین ، ستاد مدیریت بحران کرونا شهر تهران در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران ایجاد شد و دبیرخانه این ستاد این موضوع را مورد تاکید شهردار تهران قرار داد تا در جهت هم افزایی برای غلبه بر بیماری همه گیر کرونا در تهران تلاش کند.

وب سایت شهر گزارش می دهد که جلسات منظمی از ستاد را تشکیل می دهد و دبیرخانه ای تأسیس می کند ، ویرایش می کند ، ارتباطات را نظارت می کند و بر اجرای مناسب برنامه ها و برنامه های لازم نظارت می کند و یک سیستم مدیریت جامع و واحد مدیریت اطلاعات تشکیل می دهد. ، نظارت بر فعالیت های مدیریت بحران شهرداری کرونا ، “توانایی های داوطلبانه و مردمی ، به ویژه استفاده از بسیج و دوام و خانه های ایمنی ، و توسعه خدمات مربوط به فاصله اجتماعی و واکسیناسیون ، این ستاد یکی از فعالیتهای اصلی است.”

انتهای پیام

[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 30 شهريور 1400 ] [ 23:07 ] [ مرسانا ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]