وبلاگ تخصصی برنامه نویسی و سئو

به وبلاگ تخصصی برنامه نویسی و سئو خوش آمدید

پارادوکس پریستلی و استراتژی های رسانه های اجتماعی

پارادوکس پریستلی و استراتژی های رسانه های اجتماعی

داستان از این قرار است که در سال 1957 ، هنگامی که در مورد خلاقیت تازه اختراع شده به عنوان رمان نویس انگلیسی صحبت می کرد ، جان بونتون پریست گفت: “ما تماشاگران ، وقتی به دنبال آن نیستیم ، شروع به نجوا با یکدیگر می کنیم که هر چه بیشتر رابطه مان را مشخص …

پارادوکس پریستلی و استراتژی های رسانه های اجتماعی https://hillbilly.ir/پارادوکس-پریستلی-و-استراتژی-های-رسانه/ https://hillbilly.ir/پارادوکس-پریستلی-و-استراتژی-های-رسانه/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 05 Aug 2021 20:08:13 0000 طراحی و سئو وب سایت marketing social media strategy https://hillbilly.ir/پارادوکس-پریستلی-و-استراتژی-های-رسانه/

پارادوکس پریستلی و استراتژی های رسانه های اجتماعی

داستان از این قرار است که در سال 1957 ، هنگامی که در مورد خلاقیت تازه اختراع شده به عنوان رمان نویس انگلیسی صحبت می کرد ، جان بونتون پریست گفت: “ما تماشاگران ، وقتی به دنبال آن نیستیم ، شروع به نجوا با یکدیگر می کنیم که هر چه بیشتر رابطه مان را مشخص …

پارادوکس پریستلی و استراتژی های رسانه های اجتماعی

داستان از این قرار است که در سال 1957 ، هنگامی که در مورد خلاقیت تازه اختراع شده به عنوان رمان نویس انگلیسی صحبت می کرد ، جان بونتون پریست گفت: “ما تماشاگران ، وقتی به دنبال آن نیستیم ، شروع به نجوا با یکدیگر می کنیم که هر چه بیشتر رابطه مان را مشخص کنیم ، کمی که در مورد آن صحبت می کنیم. ممکن است یکسان نباشد که فکر کنیم دروغ است ، بی اساس ، قدیمی یا خیلی ساده (وقت خود را به عنوان کشیش در نظر بگیرید و تسلیم بدی ها شوید ، در اشتباه هستید!) ؛ من استدلال می کنم که در بسیاری از موارد در مواردی ، فضای اجتماعی دیجیتالی که در آن Priestly هستیم مالی است. آیا این را باور نمی کنید؟ توضیح خود را در مورد معنی رسانه های اجتماعی برای یک نفر در سال 1957 (یا حتی 2007) تصور کنید:
خودتان را ارائه دهید – با 140 نویسه یا کمتر
قدردانی خود را بیان کنید – روی «دوست داشتن» کلیک کنید
تاپا – تینا – نخندید بلکه فقط LOL بنویسید
دوستی را حفظ کنید – با افرادی که هنوز ملاقات نکرده اید
آیا منصفانه است که بگوییم کیفیت ارتباط کاهش یافته است؟ بله – اما این یک مثال از “نصف لیوان کافی نیست” است ، شرایط را ندارد و به جنبه های مثبت آن نیز دست نمی زند. “رسانه های اجتماعی یک ابزار قدرتمند برای مشاغل است و بسته به استفاده از آن ، می تواند برای مشارکت مشتری ، شبکه B2B ، روابط عمومی و اهداف تجاری بسیار مفید باشد. بنابراین من می خواهم تمرکز کنم. آیا این است؟” آیا افرادی در توییتر یا فیس بوک شرکت خود دارید که تمام پیوندها یا به هر نحوی مربوط به حوزه خود را در یک روز به اشتراک بگذارند؟ “33.3 راه برای دستیابی به موفقیت فوری.” در حالی که تصورات غلط منبعی از اطلاعات معتبر هستند ، یا رهبران فکری در صنعتی که در آن کار می کنند می توانند مزاحم ، خودپسند و شکایت کننده از حواس پرتی ها تلقی شوند. عجیب یا تکرارها لزوماً از این طریق به روابط معنادار دامن نمی زنند. بدترین حالت این است که آنها از هر 50 نفر یک نفر هستند که می توانند یک چیز را در یک روز به اشتراک بگذارند. این به چیز واقعی بستگی ندارد ، نشان دهنده عدم وجود ایده است و ثابت می کند که این درست است که او در این موضوع کشیش است. من دوست دارم به ابزارهای اجتماعی فکر کنم که می تواند برای بهبود کیفیت ارتباط استفاده شود ، بنابراین هنگام ایجاد یک استراتژی رسانه های اجتماعی برای کسب و کار خود – چگونه می توانم خودم را اشتباه نشان دهم؟ در اینجا چند ایده وجود دارد:
خط مشی “بدون پیوند ، بدون زمینه”: هنگام به اشتراک گذاری پیوند ، با شرکت خود ، مشتریان یا شرکت خود تماس بگیرید و توضیح دهید که چرا مهم / ضروری / کاربردی / خوب / بد و غیره است. در انتشار مطالب خوب است
ایجاد قلب و اولین افکار ما: این کار به سادگی ، در صورت امکان ، به عنوان تلاش برای تولید در خانه است.
کیفیت بر کمیت: ممکن است به آنچه مشتریان شما در طول روز سفارش داده اند یا فیلم های خنده داری که مردم در تعطیلات خود دیده اند ، علاقه مند نباشند ، چرا آنها این جزئیات را با آنها در میان گذاشته اند.با دو نکته قبلی ارتباط تنگاتنگی دارد.
از روش استفاده کنید: از مردم برای بررسی توییت های من تشکر کنید ، از دنبال کنندگان و دوستان جدید استقبال کنید و عاشق ابزارهایی شوید که استفاده می کنید. ممکن است مستقیماً در ارتباط نباشید اما ممکن است همان شخص باشد.
ارتباطات در رسانه های اجتماعی همیشه پاک است ، اما پیروی از این دستورالعمل های ساده (و به یاد داشته باشید که آنها فقط دستورالعمل هستند) می تواند به شما در ایجاد یک رابطه نزدیک ، جذاب ، شخصی و م helpثر کمک کند.
.

https://hillbilly.ir/پارادوکس-پریستلی-و-استراتژی-های-رسانه/feed/ 0

[ بازدید : 117 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 18 مرداد 1400 ] [ 0:21 ] [ مرسانا ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]