وبلاگ تخصصی برنامه نویسی و سئو

به وبلاگ تخصصی برنامه نویسی و سئو خوش آمدید

آخرین وضعیت تولید واکسن های ایرانی در کشور/ تزریق بیش از 14 دُز میلیون واکسن در ایران

به گزارش مجله آنلاین ؛ حرارت واکسیناسیون نه تنها در جهان در حال حاضر در برابر کرونا ایران همچنین داغ است و این موضوع به یکی از دغدغه های اصلی کشور تبدیل شده است.از آن مارس واکسیناسیون در کشورهایی که واکسن های خارجی کلیدی هستند ، بسیاری از روسیه ، چین ، هند و … …

آخرین وضعیت تولید واکسن های ایرانی در کشور/ تزریق بیش از 14 دُز میلیون واکسن در ایران https://online-mag.ir/2021/08/آخرین-وضعیت-تولید-واکسن-های-ایرانی-در-ک/ مجله آنلاین Fri, 06 Aug 2021 05:33:16 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/08/آخرین-وضعیت-تولید-واکسن-های-ایرانی-در-ک/ به گزارش مجله آنلاین ؛ حرارت واکسیناسیون نه تنها در جهان در حال حاضر در برابر کرونا ایران همچنین داغ است و این موضوع به یکی از دغدغه های اصلی کشور تبدیل شده است.از آن مارس واکسیناسیون در کشورهایی که واکسن های خارجی کلیدی هستند ، بسیاری از روسیه ، چین ، هند و … …

به گزارش مجله آنلاین ؛ حرارت واکسیناسیون نه تنها در جهان در حال حاضر در برابر کرونا ایران همچنین داغ است و این موضوع به یکی از دغدغه های اصلی کشور تبدیل شده است.از آن مارس واکسیناسیون در کشورهایی که واکسن های خارجی کلیدی هستند ، بسیاری از روسیه ، چین ، هند و … محموله های واکسن … ایران آنها به تدریج شروع به مقاومت در برابر ایرانیان در برابر کرونا کردند. البته با ورود واکسن های خارجی به ایران ، واکسن های داخلی دارای مجوز کارآزمایی بالینی آماده تسریع تدریجی هستند. واکسیناسیون لطفا به کل کشور کمک کنید. با این حال ، اولین واکسن کرونا سراسر ایران ، کویران برکت ، در 15 ژوئن سال جاری مجوز تزریق عمومی را دریافت کرد و به سبد واکسن های تزریقی اضافه شد.اما نباید در این شرایط باشد وارد كردن ما واکسن را نادیده گرفتیم زیرا واکسیناسیون افراد اهمیت بیشتری داشت.

photo_2021-08-05_08-27-55

هلال احمر ؛ قطب اصلی واردات واکسن به کشور

البته وارد كردن واکسن ها نیز در مقطعی و در این شرایط در کشور با مشکلاتی روبرو شدند دولت به سازمان های بین المللی مانند هلال احمر مجوز ورود به عرصه واردات واکسن به کشور صادر شد.از آوریل امسال با مجوز وارد كردن واکسن هلال احمر تا به امروز ، آژانس 11 محموله واکسن را از زمان ورود آماده کرده است. فرودگاه امام خمینی (ره) توزیع سریع به خمینی (ره) وزارت صحت عامه تحویل داده شد. در آخرین مرحله واردات واکسن ، هلال احمر یک میلیون و 110 هزار واکسن به کشور وارد شده است.کریم همتی رئیس ماه نو قرمز تا به امروز ، 12 میلیون و 630،000 واکسن کرونا در 13 پرواز از طریق این مرکز به کشور تحویل داده شده است.

خودکفایی در تولید داخلی واکسن کرونا ؛ افزایش واردات واکسن

خوشبختانه واکسن های داخلی فوراً مجوز گرفته اند ، بنابراین فروش واکسن های خارجی مجاز است ایران مثل همیشه ، خوب است زیرا وقتی کشوری به مرحله خودکفایی می رسد ، سایر کشورها در فروش محصولات مشابه تهاجمی تر می شوند و متوجه می شوند که تحریم ها مانع تولید داخلی کشور نمی شود.این موضوع بسیار مورد توجه قرار گرفت وزارت صحت عامه چه زمانی وزارت خارجه چه زمانی بخش خصوصی او بدون تأخیر تمام تلاش خود را کرد تا واکسن را به موقع بخرد پول او همچنین هزینه خرید را پرداخت کرد ، اما این به دلیل تحریم های ایالات متحده امکان پذیر نبود و 16 ماه بعد ، پس از اخذ مجوز واکسن ایرانی ، این تحریم ها برداشته شد و گشایش اخیر صورت گرفت.همچنین از این نظر وزیر بهداشت وی گفت: پس از اعلام نیاز به واکسن به جهان ، دریچه واردات به روی ما باز شد.

شروع   واکسیناسیون   عمومی   کو   برکت   در   شیراز

نتایج بالینی واکسن گربه گربه به سازمان بهداشت جهانی ارائه می شود

در حال حاضر ، علاوه بر تزریق واکسن ایرانی ، تقریباً یک یا دو بار در هفته واکسن وارد می شود. با این حال ، واکسن کویران برکت در میانه مرحله سوم تحقیقات آزمایش انسانی قرار دارد و در حال حاضر مجوز تزریق عمومی را دارد. مینو مهرز ، مدیر تیم پروژه واکسن کویرایان ، به خبرنگار تبریک گفت برن گفت: نتایج مرحله سوم آزمایش بالینی واکسن کوآیران برکت تا ماه سپتامبر مشخص می شود.

وی افزود: همه عوارض در گروه داوطلبان تزریق درجه 1 بود و: پس از ارائه گزارش به سازمان بهداشت جهانی ، می توانیم تأییدیه آنها را نیز دریافت کنیم.

همچنین آخرین وضعیت تولید و توزیع واکسن وزارت صحت عامه کیانوش جهانپور ، سخنگو سازمان غذا و دارو وی گفت که 5 میلیون واکسن دادستانی تولید شده است

وی افزود: تا کنون 1.85 میلیون واکسن دادستانی به وزارت بهداشت تحویل داده شده است که از این تعداد 861 هزار و 372 واکسن تزریق شده است.

واکسن کوپارس در حال نزدیک شدن به مطالعات مرحله سوم انسانی است

به غیر از واکسن باراکات ، واکسن های دیگر در حال آزمایش بالینی هستند. در آن زمان ، واکسن کوپارس با موفقیت از مرحله دوم آزمایش بالینی عبور کرد و وارد مرحله سوم آزمایش بالینی شد. مسعود سلیمانی مسئول اپیدمیولوژی واکسن رادیویی به خبرنگاران برن گفت: گزارش موقت آزمایشات بالینی فاز 2 واکسن کوپارس به سازمان غذا و دارو پزشکی ارائه شده است و منتظر مجوز برای شروع مطالعه مرحله بالینی سوم است.

وی با بیان اینکه نتایج مطالعات انجام شده بر روی واکسن کوپارس باید برای عموم آزاد باشد ، افزود: بنابراین ، ما به زودی نتایج این مطالعات را منتشر می کنیم.

سلی مانی گفت: طبق برنامه ، در صورت صدور مجوز تزریق اضطراری در سپتامبر سال جاری ، می توان حدود 20 تا 30 میلیون واکسن کوپر تولید و تا پایان سال به وزارت بهداشت تحویل داد.

علاوه بر این واکسن ها ، واکسن فخرا در تولید می شود پنتاگون ما همچنین در حال انجام آزمایشات بالینی هستیم و تاکنون در اجرای طرح موفق بوده ایم.

فخرا در انتظار مجوز برای شروع آزمایشات بالینی فاز 3 است

امیر سالتیو حاتمی وزیر دفاع در مورد آخرین وضعیت آزمایش بالینی این واکسن ، بخش پشتیبانی نظامی گفت: “در چند روز آینده ، پس از تایید مرحله دوم آزمایش بالینی واکسن فخرا ، به ما اجازه داده می شود که وارد مرحله سوم آزمایش واکسن شویم.” وزارت سلامتی روند و تحصیلات دارو به این ترتیب ، می توانیم با واکسن “فاکورا” از سراسر ایران وارد حوزه عمومی تری از واکسیناسیون شویم.

در حال حاضر ، واکسن های کوپارس و فخرا ، که آزمایشات بالینی را اندکی پس از واکسن کوایران آغاز کردند ، منتظر مجوز برای شرکت در آخرین مرحله آزمایش هستند تا بتوانند با واکسن های دیگر در کشور تولید شوند. کشور امن تر است. لطفا بیشتر کمکم کنید.

آزمایشات بالینی واکسن نورا تاکنون موفقیت آمیز بوده است

البته همه واکسن های داخلی را نمی توان به چند واکسن کاهش داد و نورا علیه ماهی واکسینه خواهد شد. بیمارستان بقیه الله تولید شده به مطالعه بالینی واکسن ایرانی اضافه شد.حسن آورگاسمی در مورد آخرین آزمایشات بالینی این واکسن رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیat الله گفت: دوز اول واکسن نورا به همه داوطلبان تزریق شد و دوز دوم به نصف تزریق رسید.

طبق برنامه ، مرحله اول معاینه فیزیکی دو ماه به طول انجامید و بیش از یک ماه از آن زمان می گذرد. ، مراحل را می توان یکپارچه کرد. این می تواند دسترسی افراد به واکسن ها را تسریع کند.

آوروگاسمی ادامه داد: امیدواریم مراحل اول و دوم آزمایشات انسانی روی هم قرار بگیرند ، زیرا این واکسن در مرحله حیوانی ایمن و قابل اطمینان است.

واکسیناسیون پاستوک در ایران

علاوه بر همه این واکسن های ایرانی ، ایران پس از شکل گیری جنبش واکسن در جهان ، این واکسن را با کشور ایجاد کرد. کوبا در حال حاضر ، آزمایشات بالینی این واکسن در ژاپن آغاز شده است. کوبا علیرضا جهانبک ، مدیر موسسه پاستور در ایران ، درباره تزریق عمومی این واکسن در ایران گفت:

نتایج آزمایشات بالینی واکسن پاستک در ایران در اوایل ماه سپتامبر اعلام می شود و می افزاید: “پس از اعلام نتایج ، ما می توانیم از سازمان بهداشت جهانی تاییدیه بگیریم.”اولویت تزریق این واکسن مردم ایران چه زمانی کوبا خواهد بود.

بیگلری گفت: “تا کنون 120 هزار دوز به وزارت بهداشت تحویل داده شده است.”

مدیر موسسه پاستور در مورد راه اندازی خط تولید این واکسن افزود. اولین خط تولید در ماه سپتامبر و خط دوم در پاییز راه اندازی می شود.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش ، در حال حاضر بیش از 14 میلیون واکسن در کشور تزریق می شود که البته نشان دهنده افزایش میزان واکسن است. واکسن های موجود در سبد واکسن های تزریق شده به انواع مختلف ایران شامل واکسن هایی مانند Sinofarm ، Sputnik V ، Bharat ، Asterzenka و Barakat بود.این آمار ، اما در مقایسه با میزان بروز مرگ و مرگ کشور حتی می تواند تا حدی نگران کننده باشد. علاوه بر کنترل مناسب روشها و نرخهای واکسیناسیون ملی ، ما به دوزهای بالاتر واکسن نیاز داریم. اگر فرایند واکسیناسیون داخلی در حال انجام باشد و روزانه نزدیک به 500000 نفر در سراسر کشور واکسینه شوند ، طی سه ماه اکثر مردم کشور با واکسن کرونا واکسینه می شوند. البته واکسن ها باید علاوه بر تولید داخلی وارد شوند.حتی در این منطقه دولت شرکت های خصوصی درخواست کرده اند که واکسن ها در صورت وارد شدن به چرخه اضافه شوند.

انتهای پیام / 5

[ بازدید : 73 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 15 مرداد 1400 ] [ 10:18 ] [ مرسانا ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]