وبلاگ تخصصی برنامه نویسی و سئو

به وبلاگ تخصصی برنامه نویسی و سئو خوش آمدید

توزیع کتب درسی در مدارس از ابتدای مهرماه

رئیس سازمان برنامه ریزی آموزش و تحقیقات در اوایل مهرماه از ایجاد و چاپ کتاب های درسی و توزیع به موقع آنها خبر داد و به تدوین مدل برنامه درسی متناسب با وضعیت عروق کرونا در سال آینده اشاره کرد. حسن مارکی در گفت وگو با مجله آنلاین ، وی در مورد برنامه درسی مبتنی …

توزیع کتب درسی در مدارس از ابتدای مهرماه https://online-mag.ir/2021/08/توزیع-کتب-درسی-در-مدارس-از-ابتدای-مهرما/ مجله آنلاین Thu, 05 Aug 2021 23:22:16 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/08/توزیع-کتب-درسی-در-مدارس-از-ابتدای-مهرما/ رئیس سازمان برنامه ریزی آموزش و تحقیقات در اوایل مهرماه از ایجاد و چاپ کتاب های درسی و توزیع به موقع آنها خبر داد و به تدوین مدل برنامه درسی متناسب با وضعیت عروق کرونا در سال آینده اشاره کرد. حسن مارکی در گفت وگو با مجله آنلاین ، وی در مورد برنامه درسی مبتنی …

رئیس سازمان برنامه ریزی آموزش و تحقیقات در اوایل مهرماه از ایجاد و چاپ کتاب های درسی و توزیع به موقع آنها خبر داد و به تدوین مدل برنامه درسی متناسب با وضعیت عروق کرونا در سال آینده اشاره کرد.

حسن مارکی در گفت وگو با مجله آنلاین ، وی در مورد برنامه درسی مبتنی بر برنامه درسی برای کلاسهای 1401-1400 گفت: “ما سال گذشته برنامه درسی خاصی را برای کرونا طراحی کردیم. اما در آن زمان ، فرصت ما کوتاه بود ، اما گروه ما محتوا را تهیه و به ایالت ها ارسال کرد. در برخی ایالت ها ، روند اجرا خوب است ، در برخی ایالت ها کافی نیست.

وی افزود: “اما امسال ، گروه کاری آن را بسیار جدی گرفته و تجربه جهانی را در نظر می گیرد.”

مدیر سازمان برنامه ریزی آموزش و تحقیقات گفت که سال گذشته چنین تجربه جهانی نداشته است. همچنین نسبت به روش های آموزشی دوران کرونا اشرافی تر شده است.

مارکی ادامه داد: “این گروه کاری فعال است و در داخل مورد ارزیابی و تحقیق قرار می گیرد. با توجه به مجموعه آنها ، آنها یک مدل برنامه درسی مناسب برای بیماری عروق کرونا و آموزش از راه دور ایجاد خواهند کرد.” خدمتگزاران من نیز مستقیماً بر کار نظارت می کنند و امیدوارند این مدل مطلوب تر و قوی تر از مدل سال گذشته باشد.

او می گوید: “بیشتر کتابها از دفتر نویسنده به اداره کل انتشارات ارسال می شود.” چاپ کتاب های درسی هر دو شرکت به دلیل قطع برق مدتی متوقف شد ، اما اکنون آنها مرتبا مشغول چاپ کتاب هستند.

مدیرعامل سازمان برنامه ریزی آموزش و تحقیقات افزود: کتاب های درسی سال آینده قطعاً ارائه می شود و از اوایل آنلاین از طریق مدرسه توزیع می شود.

انتهای پیام

[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 15 مرداد 1400 ] [ 9:50 ] [ مرسانا ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]