وبلاگ تخصصی برنامه نویسی و سئو

به وبلاگ تخصصی برنامه نویسی و سئو خوش آمدید

حجاب معاصرت و نخبگان – مجله زنده خبری

معاصر بودن باعث می شود همه مشغول شوند و نتوانند ارزش های شخصیت های “زنده” را درک کنند. از سوی دیگر ، در جامعه امروز ، اساس هر فعالیتی تبلیغات و ارتباطات و سود مادی است. افرادی که می توانند خود را “عرضه” کنند ، به احتمال زیاد “دنبال” می گردند و این بازار عملاً …

حجاب معاصرت و نخبگان – مجله زنده خبری https://livemag.ir/2021/08/حجاب-معاصرت-و-نخبگان-مجله-زنده-خبری/ https://livemag.ir/2021/08/حجاب-معاصرت-و-نخبگان-مجله-زنده-خبری/#respond مجله زنده خبری Tue, 03 Aug 2021 11:05:00 0000 عمومی https://livemag.ir/2021/08/حجاب-معاصرت-و-نخبگان-مجله-زنده-خبری/ معاصر بودن باعث می شود همه مشغول شوند و نتوانند ارزش های شخصیت های “زنده” را درک کنند. از سوی دیگر ، در جامعه امروز ، اساس هر فعالیتی تبلیغات و ارتباطات و سود مادی است. افرادی که می توانند خود را “عرضه” کنند ، به احتمال زیاد “دنبال” می گردند و این بازار عملاً …

معاصر بودن باعث می شود همه مشغول شوند و نتوانند ارزش های شخصیت های “زنده” را درک کنند. از سوی دیگر ، در جامعه امروز ، اساس هر فعالیتی تبلیغات و ارتباطات و سود مادی است. افرادی که می توانند خود را “عرضه” کنند ، به احتمال زیاد “دنبال” می گردند و این بازار عملاً به رسمیت شناختن افراد آزاد ، فروتن و خادم را از بین می برد.

در چنین جامعه ای واضح است که اگر بخواهد با صداقت و متانت و به دور از حلقه های مدیریتی کار کند ، نه تنها شناخته نمی شود ، بلکه با ترفندهای مختلف فراموش می شود ، بنابراین سطح علمی قضاوت عمومی کاهش می یابد.

البته دلایل حجاب مدرن بیش از آن است که ذکر شود. در ارتباطات انسانی ، نزدیکی به یکدیگر و گذراندن وقت اغلب منجر به لغو حجاب نمی شود ، به خصوص اگر خود شخص یا افراد تمایل زیادی برای بزرگ شدن ندارند.

در این راستا ، نحوه ارزیابی نهادها و سازمانهای مسئول فرهنگ و اندیشه جامعه نقش اساسی دارد. به گونه ای که با انتخاب و توزیع کتاب ها ، آثار ، افکار و تولیدات یک شخص ، به نوعی در این بازار نفوذ کرده و در صورت ورود “فساد” به این عرصه ، به نفع یا مخالف کسانی که این کار را نمی کنند ، موضع می گیرند. که منجر به فساد می شود. در این مورد ، نه تنها نخبگان صادق کنار می روند ، بلکه سرآشپزهای ریاکار در منابع تصمیم گیری خواهند کرد.

سرمایه انسانی زمانی مطلوب و م isثر است که مدیریت عالی جامعه از توانایی ها و شخصیت نهفته افراد آگاهی داشته باشد و بتواند به موقع از هر کس در موقعیت و زمان خود استفاده کند. در غیر این صورت ، زیرا ماده معدنی که در زیر خاک کوه قرار دارد ، پنهان می ماند. علیرغم برخی اقدامات و شناسایی افراد از نظر علم ، فرهنگ و اندیشه ، هنوز س questionsالات اساسی زیادی در این زمینه وجود دارد ، حتی در مراکز اصلی تصمیم گیری به “زنده ها” و اینکه چرا باید منتظر “مرگ” آنها بود توجه کمتری شده است. . “به افتخار بزرگان. آیا می مانیم؟

https://livemag.ir/2021/08/حجاب-معاصرت-و-نخبگان-مجله-زنده-خبری/feed/ 0

[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 14 مرداد 1400 ] [ 12:29 ] [ مرسانا ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]